בחזרה לעמוד הקודם

כלכלה, עסקים ומסחר

שימוש באינטרנט בעסקים. למשל, היקפי מסחר אלקטרוני, שיווק ופרסום באמצעות האינטרנט, וכדומה.

עוד בנושא כלכלה, עסקים ומסחר

סקר iNNOVEX 2017 – כ-75% מהישראלים לא מפחדים מבינה מלאכותית

תקציר: סקר מיוחד לרגל כנס iNNOVEX 2017 בודק עד כמה הישראלים חוששים לאבד את משרתם לטכנולוגיות חדשות. תיאור: במציאות הדיגיטלית של ימינו, הבנקים מצמצמים פקידים לטובת הדיגיטל, נהגי מוניות חוששים מ- UBER ומנהלים עלולים…

המשיכו לקרוא כתבה זו

הגולשים הישראלים קונים בעיקר מחו"ל ומעדיפים את האתרים הגדולים

תקציר: חברת PayPal הבין- לאומית ערכה סקר העוסק בקניות אונליין ובעיקר בקניות מחו"ל, בקרב 28,000 נסקרים מ- 32 מדינות. תיאור: כיוון שהטכנולוגיה פותחת הזדמנויות חוצות גבולות עבור צרכנים בכל רחבי העולם, ערכה חברת PayPal…

המשיכו לקרוא כתבה זו

ישראל במקום ה-21 במדד החדשנות הבינלאומי של אוניברסיטת קורנל

The Global Innovation Index 2016, דוח החדשנות השנתי של אוניברסיטת קורנל, סוקר את מידת החדשנות ב-128 מדינות ברחבי העולם. מידת החדשנות נקבעת על פי מידת ההשקעה והתוצרת במגוון של תחומים, ביניהם תשתיות טכנולוגיות ויצור ידע וטכנולוגיה.

המשיכו לקרוא כתבה זו

פייסבוק ויחסי מורים ותלמידים

יחסי מורים-תלמידים הם הבסיס לרווחתם של התלמידים, ומכאן - ללמידה מיטבית. עם זאת, תקשורת בין תלמידים ומורים באמצעות אתרי רשתות חברתיות – פלטפורמות פופולאריות ביותר לתקשורת בין בני נוער – עדיין שנויה במחלוקת. בהיעדר עדויות מחקריות משמעותיות, קובעי מדיניוּת נוטים…

המשיכו לקרוא כתבה זו

קניות באינטרנט בישראל- מחקר קונים eBay 2016

המחקר שבוצע על ידי חברת איביי ישראל כולל מידע מקיף אודות הרגלי הקנייה במקוונת של הישראלים: העדפות קנייה, מניעים וחסמים של הקונים אונליין בישראל, האתרים שהישראלים קונים בהם אונליין, המכשירים שהישראלים קונים בהם אונליין, באיזה הרכב משפחתי הם קונים אונליין…

המשיכו לקרוא כתבה זו

המותגים האינטראקטיביים ביותר בפייסבוק

מידי חודש מעדכן אתר "המזבלה" את רשימת העמודים הישראלים הפופולארים ביותר. מידת הפופולאריות נקבעת על פי רמת האינטראקציה בעמוד. הדירוג הבא מתייחס לעמודי המותגים בישראל, ומדרג אותם על פי מידת האינטראקציה שנרשמה  בהם בחודש פברואר 2016.המדרג מכיל את המדדים הבאים:

המשיכו לקרוא כתבה זו