חזרה לעמוד הקודם

חסימת פרסומות בישראל- דו"ח PageFair 2017

הורדה או צפיה בנתונים:

תקציר:

חברת הטכנולוגיה למפרסמים PageFair מפרסמת נתונים אודות השימוש בחוסמי פרסומות בעולם. הדוח כולל נתונים אודות המדינות השונות, קבוצות גיל, הגורמים ודרכי ההתנהגות של המשתמשים בחוסם הפרסומות.

תיאור:

המחקר הנוכחי של חברת PageFair מוכיח כי השימוש באד-בלוק, חוסם פרסומות, נפוץ מאוד, ונתפס על ידי קהל הגולשים העולמי כרלוונטי לא פחות מאנטי- ווירוס, או firewall.

השימוש באד- בלוק הולך ונהיה נפוץ, בעיקר באסיה, אך בארה"ב ובאירופה. הממצאים בדוח הנוכחי מעידים על כך שהשימוש באד- בלוק גם חוצה מגדרים וקבוצות גיל שונות. הגולשים מתקינים את חוסמי הפרסומות כאמצעי להגנה, על המחשב שלהם ועל הפרטיות שלהם, בדומה להתקנה של אנטי- ווירוס וחסימות מסוגים אחרים.

בין המדינות בהן אחוז האימוץ של חוסם הפרסומות גבוה נמצאות: אינדונזיה (58%), יוון (39%), פולין (33%), פקיסטן (32%), גרמניה (29%), סינגפור (29%), ואיסלנד (27%).

בישראל אחוז האימוץ של חוסם הפרסומות, ביחס לגודל אוכלוסיית הגולשים, עומד על 19%.

מתוך הממצאים:

  • 615 מיליון מכשירים בעולם פועלים עם חוסם פרסומות.
  • כ- 11% מתוך הגולשים בעולם חוסמים פרסומות ב-2016.
  • בשנה האחרונה, 2016, חלה עלייה של 30% במשתמשים בחוסם פרסומות בעולם.
  • השימוש בחוסם הפרסומות במכשירים ניידים עלה ב- 2016 ב-40%.
  • ב-2016 על יותר מ-600 מיליון מכשירים בעולם יש חוסם פרסומות פעיל, 62% מתוכם הם מכשירים ניידים.
  • 74% מהמשתמשים בחוסם הפרסומות אומרים שהם עוזבים אתרים שלא מאפשרים את הגלישה עם חוסם פרסומות.
  • 77% מהמשתמשים בחוסם פרסומות מוכנים לצפות בפרסומות בתנאים מסוימים.