בחזרה לעמוד הקודם

קניות באינטרנט

עוד בנושא קניות באינטרנט

סקר הגולש הישראלי 2017

בסקר שנערך ע"י איגוד האינטרנט הישראלי (ע"ר), זו השנה השנייה ברציפות עולה, כי אחוזי השימוש ממשיכים להיות גבוהים - 90% מהישראלים משתמשים באינטרנט לפי הסקר הנוכחי לעומת 89% בשנה שעברה. במקביל: עלייה משמעותית בחשש מפגיעה בפרטיות ברשת, ורצון ללמוד על…

המשיכו לקרוא כתבה זו

Our mobile planet

 פרויקט  Our mobile planet הינו מחקר בין לאומי של גוגל הנערך על ידי Ipsos media CT בשיתוף ארגון הפרסום הנייד ולשכת הפרסום האינטראקטיבי. המחקר כולל 47 מדינות ומספק מידע על הדרך בה צרכנים משתמשים באינטרנט באמצעות מכשירי הסמארטפון שלהם. הנתונים…

המשיכו לקרוא כתבה זו

סקר חדשנות ותשלומים מקוונים מהנייד

מחקר "Innovation and the online payment realm" נערך על ידי  חברת מאסטרקארד באמצעות חברת המחקר רותם TRI. המחקר הקיף 505 נשאלים בפאנל אינטרנטי ועסק בחדשנות והשפעתה על הרגלי הקנייה המקוונים של מחזיקי כרטיסי אשראי בישראל.  להלן נתונים מרכזיים מתוך המחקר…

המשיכו לקרוא כתבה זו

נתונים מתקופת החגים (פסח)

עכשיו שפסח עבר והמצות נראות כזיכרון רחוק אפשר להתפנות להביט בנתוני האינטרנט מחג הפסח. בחודש האחרון העלנו למאגר STS שתי סדרות העוסקות בצרכנות (תוכן ומוצרים) בתקופות החגים, להלן סקירה קצרה שלהן. פסח זה זמן לקניות? הסדרה הרגלי קנייה מקוונת מביאה…

המשיכו לקרוא כתבה זו

הרגלי קנייה מקוונת

חברת ויזה אירופה עורכת כפעמיים בשנה סקר אינטרנטי אודות הרגלי קניות באינטרנט באמצעות כרטיסי אשראי. הסקרים נערכים על ידי חברת המחקר הבינלאומית נילסן בקרב מדגים מייצגים של כ-500 איש מהאוכלוסייה היהודית הבוגרת בישראל במטרה לבחון את עמדת הציבור בישראל כלפי…

המשיכו לקרוא כתבה זו

שימוש באינטרנט בקרב הגיל השלישי

דוח "קשישים בישראל, שנתון סטיסטי 2011", של מכון מאיירס-ג'וינט-מכון ברוקדייל בשיתוף משאב ואשל, מרכז נתונים סטטיסטים אודות הגיל השלישי בישראל. להלן נתונים מרכזיים מתוך הדוח הנוגעים לשימוש של באינטרנט של אוכלוסיית הגיל השלישי-

המשיכו לקרוא כתבה זו