עוד בנושא פרסום

אין פרסום רע?- קמפיינים ברשת החברתית

 בקיץ האחרון יצאו שלוש חברות, קדס, אגאדיר, וגולדסטאר, עם קמפיינים שעוררו שיח ותגובות רבות ברשת החברתית. חברת Vigo המתמחה בניתוח תוכן ברשת החברתית, ניתחה את השיח סביב הקמפיינים. מעקב אחרי התקבלות הקמפיינים ברשת, מראה כי מספר הפוסטים והאזכורים של החברות…

המשיכו לקרוא כתבה זו

הפרסום הממשלתי באינטרנט

המסמך "השקעה של גופים ממשלתיים בקשר עם הציבור הערבי" הינו דוח מחקר של מרכז המחקר והמידע של הכנסת. הדוח סוקר את  פרסומי הממשלה בערוצים שונים בערבית ביחס לשאר השפות מבחינת תקציב, משרות רלוונטיות ומופעי השפה באתרי האינטרנט הממשלתיים. להלן נתונים…

המשיכו לקרוא כתבה זו

הפרסום באינטרנט בשנת 2013

דוח איגוד השיווק הישראלי ויפעת בקרת פרסום מתפרסם מידי שנה ומכיל ניתוח של הוצאות הפרסום בישראל במדיות השונות (טלוויזיה, עיתונות, אינטרנט, רדיו, חוצות וקולנוע). כותבי הדוח מעריכים את הוצאות הפרסום לשנת 2013 בכ-3,646 מיליארד שקל (לעומת 3,492 מיליארד שקלים בשנת…

המשיכו לקרוא כתבה זו

לקט נתונים מהעולם – ינואר 2014

לקראת סוף שנת 2013 אתרים וארגונים שיתפו אותנו על הפעילות שלהם ושל המשתמשים שלהם בשנה החולפת. כבכל חודש אספנו עבורכם מספר אנקדוטות סטטיסטיות מרחבי הרשת והפעם - הזרמת מדיה, פרסום ברשת, בוטים והמשך עלייתם של המכשירים הניידים.. בשנת 2013.

המשיכו לקרוא כתבה זו

Our mobile planet

 פרויקט  Our mobile planet הינו מחקר בין לאומי של גוגל הנערך על ידי Ipsos media CT בשיתוף ארגון הפרסום הנייד ולשכת הפרסום האינטראקטיבי. המחקר כולל 47 מדינות ומספק מידע על הדרך בה צרכנים משתמשים באינטרנט באמצעות מכשירי הסמארטפון שלהם. הנתונים…

המשיכו לקרוא כתבה זו