ריכזנו עבורכם רשימה של מונחים מתחום המסחר האלקטרוני. אתם מוזמנים לקרוא ולהכיר.
למסחר אלקטרוני ישנם יתרונות רבים, אולם העיקרי שבהם הוא שכל אחד יכול לעסוק בזה. אפילו אם אתם מחפשים הכנסה צדדית, אתם יכולים לנהל עסק מכירות קטן מהבית ולשווק מוצרי מעשי ידיכם באינטרנט.
על פי נתוני הבנק להשקעותGoldman-Zachs יעבור היקף הסחר האלקטרוני העולמי בשנת 2013 את רף טריליון הדולר.
פייסבוק, טוויטר, Share, אינסטגרם, לייק, לינקדאין, גוגל פלוס, Follow ו-האשטאג... בואו נעשה סדר בבלאגן. יחד עם מני בן-עדי נכיר את הפלטפורמות החברתיות המובילות כיום, נעבור על מקרי מבחן של עסקים שונים ונלמד: כיצד הם הצליחו לנצל את הפלטפורמות הנ"ל לקידום מסחרי. אילו פלפורומות מתאימות לקהל ישראלי ואילו לפעילות מול חו"ל. [...]
לפני שהצרכן מחליט לרכוש את המוצר שלכם, בין אם באתר מסחר ייעודי או בפלטפורמת מסחר כגון eBay, הוא מביט ובוחן את המוצר, בין היתר, על פי התמונה המייצגת אותו. תמונת מוצר לא מקצועית עלולה לפגוע באחוזי המכירה, ולהוביל את הרוכשים הפוטנציאלים לאתרי המתחרים. בניגוד לכך, תמונה מקצועית יכולה לפתות את [...]