למי מאיתנו אין ביקורת על בית עסק שהיינו בו? 'השירות היה זוועה', 'המוכר צעק עלי', 'חיכיתי שעה על הקו'. מתי הביקורת לגיטימית ומתי היא בבחינת שיימינג? אין בעל עסק שלא חושש היום מכוחה של המדיה והקלות בה הוא יכול למצוא את שמו ושם העסק שלו מוזכרים ברשתות. איך נכון לבית [...]
בשיעור זה נלמד על כלי Google שונים שיכולים לסייע לנו. נכיר את גוגל מפות, גוגל תרגום ו-Youtube.
נלמד מהן "רשתות חברתיות". נכיר את הרשת החברתית Facebook ונפתח חשבון, נצרף חברים ונצפה בתוכן. ערכת הדרכה, רשתות חברתיות - PDF ערכת הדרכה, רשתות חברתיות (ערבית) - PDF
בשיעור זה נלמד מהו הדואר האלקטרוני, יחד נפתח חשבון, נלמד על כתובות המיילים, ונשלח הודעה. ערכת הדרכה, דואר אלקטרוני - PDF ערכת הדרכה, דואר אלקטרוני (ערבית) - PDF
בשיעור זה נבצע פעילות שוטפת עם הדואר האלקטרוני: נכנס יחד לחשבון, נבין מהי תיבת דואר נכנס, תיבת דואר יוצא ופעולת 'השב' על הודעה. ערכת הדרכה, דואר אלקטרוני - PDF ערכת הדרכה, דואר אלקטרוני (ערבית) - PDF