סקר MasterIndex שביצעה חברת מסטרקארד בישראל באמצעות TNS-טלסקר, וכלל 500 איש מהאוכלוסייה היהודית הבוגרת, בחן את הרגלי הצריכה המקוונת בישראל. להלן ממצאים עיקריים מהסקר: 74.1% ציינו כי מחיר אטרקטיבי הינו השיקול המשמעותי ביותר לביצוע רכישות באינטרנט ולאחר מכן היכולת לבצע השוואות מחירים (50%), החיסכון בזמן (49%), נוחות הרכישה מהבית (48%) [...]
בדק את השפעתה על הרגלי הקנייה המקוונים של מחזיקי כרטיסי אשראי בישראל.
איגוד האינטרנט מוביל פרויקט רחב לטובת עסקים קטנים ובינוניים בכל הקשור לקידום מסחר אלקטרוני. כחלק מהפעילות, התכנסו חברי ועדת ההיגוי לשולחן העגול השני שהתקיים ב-9.2.15. (לקריאת סיכום המפגש הראשון). הדיון נסוב סביב שתי הנקודות הבאות: האם, וכיצד, יש לעודד התערבות ממשלתית לטובת כניסת עסקים קטנים ובינוניים למסחר מקוון. האם, וכיצד, [...]
איגוד האינטרנט מוביל פרויקט רחב לטובת עסקים קטנים ובינוניים בכל הקשור לקידום מסחר אלקטרוני. כחלק מהפעילות, התכנסו חברי ועדת ההיגוי לשולחן העגול הראשון שהתקיים ב-18.11.14. במפגש נכחו מרבית חברי הועדה, והדיון נסוב סביב ארבעת הנקודות הבאות: גיבוש תמונת מצב עכשיוית למסחר המקוון בישראל. זיהוי חסמים: אילו חסמים מונעים מעסקים ומצרכנים [...]
רבים חושבים שגוגל פלוס היא עוד רשת חברתית כדוגמת פייסבוק טוויטר וכדומה. למעשה, גוגל פלוס היא מעין פלטפורמת על לכל מוצרי גוגל ולרשת החיפוש שלה ובכך מהווה נכס חשוב מאוד בקידום אתרים. מחקרים מראים תאימות גבוהה בין מיקום בתוצאות החיפוש לבין כמות ה 1+ שהאתר קיבל. במחקר שפורסם בבלוג של [...]