תיקון חוק הבחירות הישראלי: חובה לגלות את זהות המפרסם של מודעות ותעמולת בחירות
תאריך פרסום באתר/עדכון אחרון: 07 ביולי 2022
תיקון חוק הבחירות (דרכי תעמולה) תוך קביעת איסור על פרסום מודעת בחירות בלי שהיא נושאת את שמו של האדם האחראי להזמנתה ושל האדם שהוא פועל מטעמו. זאת, מתוך הכרה בכך שכיום רוב תעמולת הבחירות נעשית במרחב המקוון וברשתות החברתיות בפרט ובמטרה להתמודד עם הפצת פייק ניוז או שימוש באמצעים טכנולוגיים להשפעה לא הוגנת על דעת הקהל.
קראו עוד