בחזרה לעמוד הקודם

צרכנות ופרסום דיגיטליים

נתונים ומחקר אודות שימוש באינטרנט לצרכי פרסום, שיווק וצרכנות.

נתונים אודות מסחר ובנקאות אינטרנטיים בישראל – מתוך הסקר החברתי לשנת 2020

תאריך פרסום במאגר: 26 באוגוסט 2021

מקור הנתונים: הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה

נתונים וניתוח ממצאי הסקר החברתי של הלמ"ס לשנת 2020 בנושא שימוש באינטרנט לצרכי קניות ושירותי בנקאות דיגיטלית השוואה בין קבוצות דמוגרפיות שונות.

המשיכו לקרוא כתבה זו

התקשורת בישראל 2016: סדרי יום, שימושים ומגמות

תאריך פרסום במאגר: 01 בינואר 2017

מקור הנתונים: אוניברסיטת אריאל ; המכון לחקר מדיה חדשים, חברה ופוליטיקה ; יפעת מחקרי מדיה ; קנטאר מדיה מחקרי TGI

בין השנים 2011-2016 פורסם דו"ח השנתי בשם "התקשורת בישראל: סדרי יום, שימושים ומגמות". הדו"ח נערך על ידי ד"ר רפי מן וד"ר אזי לב-און. הדו"ח…

המשיכו לקרוא כתבה זו

סקר PayPal – ישראלים קונים בעיקר מחו"ל ומעדיפים אתרים גדולים (2016)

תאריך פרסום במאגר: 04 בדצמבר 2016

מקור הנתונים: PayPal ישראל

תקציר: חברת PayPal הבין- לאומית ערכה סקר העוסק בקניות אונליין ובעיקר בקניות מחו"ל, בקרב 28,000 נסקרים מ- 32 מדינות. תיאור: כיוון שהטכנולוגיה פותחת הזדמנויות…

המשיכו לקרוא כתבה זו

הרגלי שימוש באינטרנט במגזר היהודי והכללי – סקר איגוד האינטרנט 2016

תאריך פרסום במאגר: 02 באוגוסט 2016

מקור הנתונים:

סקר איגוד האינטרנט הישראלי בקרב האוכלוסיה הכללית בישראל, מאפיין את הרגלי השימוש, התפיסות והעמדות של החברה כלפי האינטרנט. הסקר בוחן את השימושים השונים שהמגזר…

המשיכו לקרוא כתבה זו