בחזרה לעמוד הקודם

צרכנות ופרסום דיגיטליים

עוד בנושא צרכנות ופרסום דיגיטליים

נתונים אודות מסחר ובנקאות אינטרנטיים בישראל – מתוך הסקר החברתי לשנת 2020 (אוגוסט 2021)

במסגרת הסקר החברתי 2020 שעורכת הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, רואיינו המשתתפים על נושאים הרלוונטיים לישראל בעידן הדיגיטלי – מיומנויות דיגיטליות, נגישות למידע, קבלת שירותים ברשת, שימוש באפליקציות, רשתות חברתיות, קבלת שירותי ממשל ברשת, כלכלת רשת…

המשיכו לקרוא כתבה זו

נתונים כלליים אודות שימוש באינטרנט בישראל, מתוך הסקר החברתי לשנת 2020 (אוגוסט 2021)

במסגרת הסקר החברתי 2020 שעורכת הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, רואיינו המשתתפים על נושאים הרלוונטיים לישראל בעידן הדיגיטלי – מיומנויות דיגיטליות, נגישות למידע, קבלת שירותים ברשת, שימוש באפליקציות, רשתות חברתיות, קבלת שירותי ממשל ברשת, כלכלת רשת…

המשיכו לקרוא כתבה זו

סקר PayPal – ישראלים קונים בעיקר מחו"ל ומעדיפים אתרים גדולים (2016)

תקציר: חברת PayPal הבין- לאומית ערכה סקר העוסק בקניות אונליין ובעיקר בקניות מחו"ל, בקרב 28,000 נסקרים מ- 32 מדינות. תיאור: כיוון שהטכנולוגיה פותחת הזדמנויות חוצות גבולות עבור צרכנים בכל רחבי העולם, ערכה חברת PayPal…

המשיכו לקרוא כתבה זו

הרגלי שימוש באינטרנט במגזר היהודי והכללי – סקר איגוד האינטרנט 2016

סקר איגוד האינטרנט הישראלי בקרב האוכלוסיה הכללית בישראל, מאפיין את הרגלי השימוש, התפיסות והעמדות של החברה כלפי האינטרנט. הסקר בוחן את השימושים השונים שהמגזר הכללי עושה באינטרנט (דואר אלקטרוני, קניות, מילוי טפסים וכו'). כמו כן הסקר בוחן מה חושבים על…

המשיכו לקרוא כתבה זו

קניות באינטרנט בישראל – מחקר קונים eBay 2016

המחקר שבוצע על ידי חברת איביי ישראל כולל מידע מקיף אודות הרגלי הקנייה במקוונת של הישראלים: העדפות קנייה, מניעים וחסמים של הקונים אונליין בישראל, האתרים שהישראלים קונים בהם אונליין, המכשירים שהישראלים קונים בהם אונליין, באיזה הרכב משפחתי הם קונים אונליין…

המשיכו לקרוא כתבה זו

מצב האינטרנט בישראל 2015 – דו"ח בזק

בזק מפרסמת את הדוח השני למצב האינטרנט בישראל לסיכום שנת 2015, הסוקר את מצב האינטרנט בישראל. הדוח סוקר את הרגלי השימוש וההתנהגות של הישראלים בעידן הדיגיטלי. הדוח מבוסס על מחקר מעמיק שערכה החברה על האינטרנט בישראל, המגמות השולטות בו ושימושיו…

המשיכו לקרוא כתבה זו

מצב האינטרנט בישראל 2014 – דו"ח בזק

בזק מפרסמת לראשונה דו"ח שנתי מקיף ורחב יריעה הסוקר את מצב האינטרנט בישראל. הדו"ח בוחן קטגוריות שונות המרכיבות את החיים הדיגטלים: הרגלי גלישה ושימושים, משפחה וזוגיות, ילדים, קניות ברשת, צריכת תרבות, פוליטיקה ועוד. הדו"ח מורכב מסקר ונתוני תשתיות ומשקף תמונת…

המשיכו לקרוא כתבה זו

צריכת ספרים מקוונת וספרים דיגיטליים בישראל (פברואר 2014)

דפוס הקניה המקוונת הולך וכובש לו לו מקום בין דפוסי הקניה הרווחיים במערב. דפוס קניית הספרים און- ליין (הכולל קניה של ספרים מודפסים באתרי האינטרנט, וקנייה של ספרים אלקטרוניים- eBook) התפתח בשלב מוקדם יחסית ודורג כמוצר הפופולרי ביותר בעולם, מתוך…

המשיכו לקרוא כתבה זו