בזק: דוח האינטרנט של ישראל לשנת 2021
תאריך פרסום במאגר: 15 במרץ 2022
מקור הנתונים: חברת בזק
תקציר נתונים מרכזיים מתוך דוח האינטרנט של בזק לשנת 2021, המציג נתונים אודות שלל שימושי החברה הישראלית, על רבדיה השונים, באינטרנט.
המשיכו לקרוא כתבה זונתונים ומחקר אודות שימוש באינטרנט לצרכי פרסום, שיווק וצרכנות.
תקציר נתונים מרכזיים מתוך דוח האינטרנט של בזק לשנת 2021, המציג נתונים אודות שלל שימושי החברה הישראלית, על רבדיה השונים,…
המשיכו לקרוא כתבה זותקציר נתונים מרכזיים מתוך דוח האינטרנט של בזק לשנת 2021, המציג נתונים אודות שלל שימושי החברה הישראלית, על רבדיה השונים, באינטרנט.
המשיכו לקרוא כתבה זוריכוז נתונים ממגוון מקורות אודות היקפי השימוש והמסחר בנכסים וירטואליים (NFT) בזירה העולמית לשנת 2021.
המשיכו לקרוא כתבה זונתונים וניתוח ממצאי הסקר החברתי של הלמ"ס לשנת 2020 בנושא שימוש באינטרנט לצרכי קניות ושירותי בנקאות דיגיטלית השוואה בין קבוצות דמוגרפיות שונות.
המשיכו לקרוא כתבה זונתונים וניתוח ממצאים כלליים אודות מגוון נושאים הנוגעים לאינטרנט מתוך הסקר החברתי של הלמ"ס לשנת 2020.
המשיכו לקרוא כתבה זודוח האינטרנט השנתי של חברת בזק מציג נתונים אודות שימושי החברה הישראלית, על שלל רבדיה, באינטרנט. זאת ביחס למגוון תחומים, כגון לימודים, עבודה, תקשורת,…
המשיכו לקרוא כתבה זוהדו"ח, אשר מופץ מידי שנה מאז שנת 2014 סוקר את הרגלי השימוש וההתנהגות של הישראלים בעידן הדיגיטלי, מציג נתוני יסוד על המשתמשים ברשת ומתמקד…
המשיכו לקרוא כתבה זויפעת מחקרי מדיה ערכה מחקר ראשון מסוגו עבור כנס אילת לעיתונות 2017 לבחינת נושא התוכן השיווקי באמצעי המדיה בישראל. המחקר הורכב משני חלקים: הראשון…
המשיכו לקרוא כתבה זודוח בזק לשנת 2017 סוקר את הרגלי השימוש וההתנהגות של הגולשים הישראלים השנה.
המשיכו לקרוא כתבה זובין השנים 2011-2016 פורסמה סדרת דו"חות בשם "התקשורת בישראל: סדרי יום, שימושים ומגמות". הדו"חות נערכו על ידי ד"ר רפי מן וד"ר אזי לב-און, ופורסמו…
המשיכו לקרוא כתבה זותקציר: הדו"ח השנתי של בזק סוקר את הרגלי השימוש וההתנהגות של הגולשים הישראלים תיאור: זהו הדו"ח השלישי השנתי שמפרסמת בזק, הסוקר את הרגלי השימוש…
המשיכו לקרוא כתבה זובין השנים 2011-2016 פורסם דו"ח השנתי בשם "התקשורת בישראל: סדרי יום, שימושים ומגמות". הדו"ח נערך על ידי ד"ר רפי מן וד"ר אזי לב-און. הדו"ח…
המשיכו לקרוא כתבה זותקציר: חברת PayPal הבין- לאומית ערכה סקר העוסק בקניות אונליין ובעיקר בקניות מחו"ל, בקרב 28,000 נסקרים מ- 32 מדינות. תיאור: כיוון שהטכנולוגיה פותחת הזדמנויות…
המשיכו לקרוא כתבה זו80% מהישראלים קנו אונליין ב- 2016. הישראלי הממוצע מבצע 3 קניות אונליין בחודש. אז כן, הישראלים קונים אונליין, אבל לא בישראל. למה? כנראה בגלל…
המשיכו לקרוא כתבה זוסקר של חברת eBay בקרב בני הנוער הישראלים מתאר את האופן, התדירות והסכומים בהם הם קונים אונליין.
המשיכו לקרוא כתבה זוסקר איגוד האינטרנט הישראלי בקרב האוכלוסיה הכללית בישראל, מאפיין את הרגלי השימוש, התפיסות והעמדות של החברה כלפי האינטרנט. הסקר בוחן את השימושים השונים שהמגזר…
המשיכו לקרוא כתבה זו