בחזרה לעמוד הקודם

צרכנות ופרסום דיגיטליים

נתונים ומחקר אודות שימוש באינטרנט לצרכי פרסום, שיווק וצרכנות.

נתונים אודות מסחר ובנקאות אינטרנטיים בישראל – מתוך הסקר החברתי לשנת 2020

תאריך פרסום במאגר: 26 באוגוסט 2021

מקור הנתונים: הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה

נתונים וניתוח ממצאי הסקר החברתי של הלמ"ס לשנת 2020 בנושא שימוש באינטרנט לצרכי קניות ושירותי בנקאות דיגיטלית השוואה בין קבוצות דמוגרפיות שונות.

המשיכו לקרוא כתבה זו