בחזרה לעמוד הקודם

צרכנות ופרסום דיגיטליים

עוד בנושא צרכנות ופרסום דיגיטליים

קניות באינטרנט בישראל – מחקר קונים eBay 2016

המחקר שבוצע על ידי חברת איביי ישראל כולל מידע מקיף אודות הרגלי הקנייה במקוונת של הישראלים: העדפות קנייה, מניעים וחסמים של הקונים אונליין בישראל, האתרים שהישראלים קונים בהם אונליין, המכשירים שהישראלים קונים בהם אונליין, באיזה הרכב משפחתי הם קונים אונליין…

המשיכו לקרוא כתבה זו

מצב האינטרנט בישראל 2015 – דו"ח בזק

בזק מפרסמת את הדוח השני למצב האינטרנט בישראל לסיכום שנת 2015, הסוקר את מצב האינטרנט בישראל. הדוח סוקר את הרגלי השימוש וההתנהגות של הישראלים בעידן הדיגיטלי. הדוח מבוסס על מחקר מעמיק שערכה החברה על האינטרנט בישראל, המגמות השולטות בו ושימושיו…

המשיכו לקרוא כתבה זו

מצב האינטרנט בישראל 2014 – דו"ח בזק

בזק מפרסמת לראשונה דו"ח שנתי מקיף ורחב יריעה הסוקר את מצב האינטרנט בישראל. הדו"ח בוחן קטגוריות שונות המרכיבות את החיים הדיגטלים: הרגלי גלישה ושימושים, משפחה וזוגיות, ילדים, קניות ברשת, צריכת תרבות, פוליטיקה ועוד. הדו"ח מורכב מסקר ונתוני תשתיות ומשקף תמונת…

המשיכו לקרוא כתבה זו

צריכת ספרים מקוונת וספרים דיגיטליים בישראל (פברואר 2014)

דפוס הקניה המקוונת הולך וכובש לו לו מקום בין דפוסי הקניה הרווחיים במערב. דפוס קניית הספרים און- ליין (הכולל קניה של ספרים מודפסים באתרי האינטרנט, וקנייה של ספרים אלקטרוניים- eBook) התפתח בשלב מוקדם יחסית ודורג כמוצר הפופולרי ביותר בעולם, מתוך…

המשיכו לקרוא כתבה זו

הפרסום באינטרנט בשנת 2013

דוח איגוד השיווק הישראלי ויפעת בקרת פרסום מתפרסם מידי שנה ומכיל ניתוח של הוצאות הפרסום בישראל במדיות השונות (טלוויזיה, עיתונות, אינטרנט, רדיו, חוצות וקולנוע). כותבי הדוח מעריכים את הוצאות הפרסום לשנת 2013 בכ-3,646 מיליארד שקל (לעומת 3,492 מיליארד שקלים בשנת…

המשיכו לקרוא כתבה זו

סקירת חברות אינטרנט בישראל 2013

כחלק מתכנית העבודה המכונה "Start up City", שנועדה לקדם את תל אביב כמוקד בין לאומי לחברות הייטק, ערכה עיריית תל אביב סקירה ומיפוי של פעילות חברות ההייטק בישראל. הנתונים בסקירה מבוססים על מאגר המידע של חברת IVC ועובדו ע“י המרכז…

המשיכו לקרוא כתבה זו

סקר תשלומים מקוונים מהנייד (2013)

מחקר "Innovation and the online payment realm" נערך על ידי  חברת מאסטרקארד באמצעות חברת המחקר רותם TRI. המחקר הקיף 505 נשאלים בפאנל אינטרנטי ועסק בחדשנות והשפעתה על הרגלי הקנייה המקוונים של מחזיקי כרטיסי אשראי בישראל.  להלן נתונים מרכזיים מתוך המחקר…

המשיכו לקרוא כתבה זו

התקשורת בישראל 2012: סדרי יום, שימושים ומגמות

הדו"ח השנתי "התקשורת בישראל 2012: סדרי יום, שימושים ומגמות" נערך על ידי  ד"ר רפי מן וד"ר אזי לב-און. הדו"ח מפורסם זאת השנה השנייה על ידי המכון לחקר מדיה חדשים, חברה ופוליטיקה בשיתוף יפעת מחקרי מדיה וקנטאר מדיה מחקרי TGI. להלן…

המשיכו לקרוא כתבה זו

צריכת חדשות מאתרי אינטרנט (2011)

המחקר "הסיקור התקשורתי ורמת אמון הציבור בתקשורת ובמערכת המשפט -תוצאות סקר אינטרנט שנערך בשולי משפטו של הנשיא לשעבר משה קצב"  בחן את צריכת התוכן התקשורתי והאמון בו בקרב האוכלוסייה היהודית בישראל. המחקר כלל שלושה סקרים, סקר בקרב מדגם אינטרנטי ארצי…

המשיכו לקרוא כתבה זו