בחזרה לעמוד הקודם

צרכנות ופרסום דיגיטליים

עוד בנושא צרכנות ופרסום דיגיטליים

נתונים אודות מסחר ובנקאות אינטרנטיים בישראל – מתוך הסקר החברתי לשנת 2020 (אוגוסט 2021)

במסגרת הסקר החברתי 2020 שעורכת הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, רואיינו המשתתפים על נושאים הרלוונטיים לישראל בעידן הדיגיטלי – מיומנויות דיגיטליות, נגישות למידע, קבלת שירותים ברשת, שימוש באפליקציות, רשתות חברתיות, קבלת שירותי ממשל ברשת, כלכלת רשת…

המשיכו לקרוא כתבה זו

נתונים כלליים אודות שימוש באינטרנט בישראל, מתוך הסקר החברתי לשנת 2020 (אוגוסט 2021)

במסגרת הסקר החברתי 2020 שעורכת הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, רואיינו המשתתפים על נושאים הרלוונטיים לישראל בעידן הדיגיטלי – מיומנויות דיגיטליות, נגישות למידע, קבלת שירותים ברשת, שימוש באפליקציות, רשתות חברתיות, קבלת שירותי ממשל ברשת, כלכלת רשת…

המשיכו לקרוא כתבה זו

סקר PayPal – ישראלים קונים בעיקר מחו"ל ומעדיפים אתרים גדולים (2016)

תקציר: חברת PayPal הבין- לאומית ערכה סקר העוסק בקניות אונליין ובעיקר בקניות מחו"ל, בקרב 28,000 נסקרים מ- 32 מדינות. תיאור: כיוון שהטכנולוגיה פותחת הזדמנויות חוצות גבולות עבור צרכנים בכל רחבי העולם, ערכה חברת PayPal…

המשיכו לקרוא כתבה זו