בחזרה לעמוד הקודם

כלכלה, עסקים ומסחר

שימוש באינטרנט בעסקים. למשל, היקפי מסחר אלקטרוני, שיווק ופרסום באמצעות האינטרנט, וכדומה.

עוד בנושא כלכלה, עסקים ומסחר

קניות באינטרנט בישראל- מחקר קונים eBay 2016

המחקר שבוצע על ידי חברת איביי ישראל כולל מידע מקיף אודות הרגלי הקנייה במקוונת של הישראלים: העדפות קנייה, מניעים וחסמים של הקונים אונליין בישראל, האתרים שהישראלים קונים בהם אונליין, המכשירים שהישראלים קונים בהם אונליין, באיזה הרכב משפחתי הם קונים אונליין…

המשיכו לקרוא כתבה זו

המותגים האינטראקטיביים ביותר בפייסבוק

מידי חודש מעדכן אתר "המזבלה" את רשימת העמודים הישראלים הפופולארים ביותר. מידת הפופולאריות נקבעת על פי רמת האינטראקציה בעמוד. הדירוג הבא מתייחס לעמודי המותגים בישראל, ומדרג אותם על פי מידת האינטראקציה שנרשמה  בהם בחודש פברואר 2016.המדרג מכיל את המדדים הבאים:

המשיכו לקרוא כתבה זו

מסחר אלקטרוני בנייד

שליש מסך השניות ב- eBay ישראל ב- 2015 הוזמנו בנייד. סדרת הנתונים הבאה מספקת תשובה לשאלות- מהם המוצרים שהישראלים קונים במובייל, מה המוצר היקר ביותר שהם קונים דרך הנייד, וכמה מוצרים הם קונים במובייל בסך הכל.מתוך הממצאים:כל 6 שניות ישראלי…

המשיכו לקרוא כתבה זו

נתונים מ- eBay ישראל לרגל 20 שנה

ב 3 לספטמבר 2005 נמכר המוצר הראשון באיביי, סמן לייזר מקולקל. מייסד החברה, פייר אומידיאר הבין מיד שלכל מוצר בעולם יש ביקוש ותמיד יהיה מישהו שירצה למכור אותו.לענקית המסחר איביי למעלה מ 160 מיליון קונים, 850 מיליון מוצרים מוצעים למכירה…

המשיכו לקרוא כתבה זו

הדוח השנתי: התקשורת בישראל 2015

זו השנה החמישית שבה יוצא לאור הדוח שמאגד נתונים וניתוחים במגוון רחב של נושאים הנוגעים לסדר היום, לשימושים ולמגמות בתקשורת בישראל.במבט על סדר היום של התקשורת הישראלית בלטו ב- 2015 כמה נושאים: הבחירות לכנסת ה-20, אשר נערכו ב-17 במרץ; המאבק…

המשיכו לקרוא כתבה זו

מסחר אלקטרוני בישראל- סקר eBay

עד המהפכה הדיגיטלית, היתרון הההיסטורי של הסוחר היה מיקומו  ונגישותו הפיזית ללקוחות. הטכנולוגיה "שיבשה" את יתרון המיקום והמרחק ומציגה מודל מסחר מסוג חדש, כזה שאינו קשור לנגישות פיזית. הסוחר המקומי איבד את אחד מיתרונותיו ההיסטוריים ונאלץ להתמודד עם מציאות חדשה,…

המשיכו לקרוא כתבה זו

אין פרסום רע?- קמפיינים ברשת החברתית

 בקיץ האחרון יצאו שלוש חברות, קדס, אגאדיר, וגולדסטאר, עם קמפיינים שעוררו שיח ותגובות רבות ברשת החברתית. חברת Vigo המתמחה בניתוח תוכן ברשת החברתית, ניתחה את השיח סביב הקמפיינים. מעקב אחרי התקבלות הקמפיינים ברשת, מראה כי מספר הפוסטים והאזכורים של החברות…

המשיכו לקרוא כתבה זו

חדשנות, חברות הזנק וטכנולוגיות Blockchain בישראל

חברת Deloitte ישראל, ביצעה לראשונה בשוק היזמות הישראלי, מחקר מקיף על תחום טכנולוגיית ה-Blockchain, טכנולוגיית הרשת העומדת מאחורי המצאת הביטקוין, טכנולוגיה, שיכולה להתפתח בלי כל קשר לביטקוין ולשמש למטרות רבות בכל תחומי העולם הדיגיטלי.להערכת דלויט, הבלוקצ'יין ייפך ב-2016 לטכנולוגיה מובילה,…

המשיכו לקרוא כתבה זו

נתוני גלישה באינטרנט במגזר החרדי

כיום מוקמים עוד ועוד אתרים לחרדים, היקף הגולשים החרדים מזנק בצורה דרמטית. לתופעה הזאת יש השלכות חברתיות ותרבותיות רבות הנוגעות לשילוב החרדים בחברה ובתעסוקה.בכנס "ועידת הדיגיטל החרדי" ציינו כי כיום יש 13 אתרי תוכן פעילים שמזוהים עם המגזר החרדי.

המשיכו לקרוא כתבה זו