בחזרה לעמוד הקודם

כלכלה, עסקים ומסחר

שימוש באינטרנט בעסקים. למשל, היקפי מסחר אלקטרוני, שיווק ופרסום באמצעות האינטרנט, וכדומה.

עוד בנושא כלכלה, עסקים ומסחר

קניות באינטרנט בישראל- מחקר קונים eBay 2016

המחקר שבוצע על ידי חברת איביי ישראל כולל מידע מקיף אודות הרגלי הקנייה במקוונת של הישראלים: העדפות קנייה, מניעים וחסמים של הקונים אונליין בישראל, האתרים שהישראלים קונים בהם אונליין, המכשירים שהישראלים קונים בהם אונליין, באיזה הרכב משפחתי הם קונים אונליין…

המשיכו לקרוא כתבה זו

הדוח השנתי: התקשורת בישראל 2015

זו השנה החמישית שבה יוצא לאור הדוח שמאגד נתונים וניתוחים במגוון רחב של נושאים הנוגעים לסדר היום, לשימושים ולמגמות בתקשורת בישראל.במבט על סדר היום של התקשורת הישראלית בלטו ב- 2015 כמה נושאים: הבחירות לכנסת ה-20, אשר נערכו ב-17 במרץ; המאבק…

המשיכו לקרוא כתבה זו

נתוני גלישה באינטרנט במגזר החרדי

כיום מוקמים עוד ועוד אתרים לחרדים, היקף הגולשים החרדים מזנק בצורה דרמטית. לתופעה הזאת יש השלכות חברתיות ותרבותיות רבות הנוגעות לשילוב החרדים בחברה ובתעסוקה.בכנס "ועידת הדיגיטל החרדי" ציינו כי כיום יש 13 אתרי תוכן פעילים שמזוהים עם המגזר החרדי.

המשיכו לקרוא כתבה זו

צריכת ספרים מקוונת וספרים דיגיטליים בישראל

דפוס הקניה המקוונת הולך וכובש לו לו מקום בין דפוסי הקניה הרווחיים במערב. דפוס קניית הספרים און- ליין (הכולל קניה של ספרים מודפסים באתרי האינטרנט, וקנייה של ספרים אלקטרוניים- eBook) התפתח בשלב מוקדם יחסית ודורג כמוצר הפופולרי ביותר בעולם, מתוך…

המשיכו לקרוא כתבה זו

דוח בזק למצב האינטרנט בשנת 2014

בזק מפרסמת לראשונה דו"ח שנתי מקיף ורחב יריעה הסוקר את מצב האינטרנט בישראל. הדו"ח בוחן קטגוריות שונות המרכיבות את החיים הדיגטלים: הרגלי גלישה ושימושים, משפחה וזוגיות, ילדים, קניות ברשת, צריכת תרבות, פוליטיקה ועוד. הדו"ח מורכב מסקר ונתוני תשתיות ומשקף תמונת…

המשיכו לקרוא כתבה זו

התנהגות צרכנים ברשת: סקר איגוד האינטרנט 2015

סקר חדש של איגוד האינטרנט הישראלי, שנערך לקראת ראש השנה תשע"ו, חושף את הרגלי הצריכה של הישראלים ברשת ומציף תובנות חשובות לבעלי העסקים, תובנות שיכולות לסייע להם להבין טוב יותר את הצרכן הישראלי. הסקר נערך על ידי מכון שריד בקרב…

המשיכו לקרוא כתבה זו

סקר כנס 2014 DIGIT

סקר דעת קהל שנערך לקראת כנס DIGIT שהתקיים בבית הספר לתקשורת במרכז הבינתחומי הרצליה. הסקר, בדומה לכנס, התמקד באתגרים התוכניים והטכנולוגיים עמם מתמודדת העיתונות המקוונת בישראל. הנתונים נאספו באמצעות סקר טלפוני בקרב מדגם הסתברותי של 584 משיבים המייצגים את אוכלוסיית…

המשיכו לקרוא כתבה זו

Greasing the Wheels of the Internet Economy

מדד E-friction נוצר על ידי חברת המחקר BCG, בהזמנת ארגון ,ICANN במטרה לבחון את החסמים העומדים בפני אנשים פרטיים, עסקים וארגונים אחרים מלהשתתף באופן פעיל ברשת האינטרנט. המדד מקיף 65 מדינות ומאגד לתוכו 55 מדדים הבוחנים חסמים ב-4 תחומים עיקריים-…

המשיכו לקרוא כתבה זו

Threat Intelligence – Israel 2013

חברת FireEye מפתחת פתרונות לאיומי סייבר המקוונים כנגד ארגונים. הדו"ח, Threat Intelligence Israel 2013, משרטט את מפת איומי הסייבר במדינת ישראל ומתבסס על מאגר המידע FireEye Dynamic Treat Intelligence. מאגר זה אוסף מידע מפלטפורמת ההגנה השונות שהחברה מפעילה ומחברות המשתמשות…

המשיכו לקרוא כתבה זו