בחזרה לעמוד הקודם

כלכלה, עסקים ומסחר

שימוש באינטרנט בעסקים. למשל, היקפי מסחר אלקטרוני, שיווק ופרסום באמצעות האינטרנט, וכדומה.

עוד בנושא כלכלה, עסקים ומסחר

בר רפאלי במדיה החברתית

הדו"ח מציג נתונים אודות החשיפה הנרחבת של בר רפאלי באמצעי התקשורת בשנה האחרונה באמצעות ניטור 92,000 פוסטים ו4,300 אייטמים בתקשורת המערכתית.הממצאים עוסקים בכמות האוהדים ברשתות החברתיות, גילאי המתעניינים בבר רפאלי ברשת, התייחסות התקשורת לסיקור חתונתה של בר רפאלי והתייחסות התקשורת…

המשיכו לקרוא כתבה זו

ההוצאה הלאומית לתרבות ובידור 2014

ההוצאה הלאומית לתרבות, לבידור ולספורט כוללת את ערך השירותים והמוצרים שסיפקו המגזר העסקי, המגזר הממשלתי והמוסדות ללא כוונת רווח. השירותים שנכללים בהוצאה הם: שירותי תזמורות ותאטראות, ספורט ומשחקים, שירותי רדיו וטלוויזיה, בתי קולנוע, מתנ"סים, "מפעל הפיס", "ספורטוטו", שימוש באינטרנט וכדומה.…

המשיכו לקרוא כתבה זו

מסחר מקוון בישראל 2014

הסקר בוצע ע"י חברת IPSOS MORI עבור PayPal ואיגוד האינטרנט הישראלי, וכולל 22 מדינות ו-17,600 נחקרים מכל רחבי העולם. הסקר נערך על מדגם מיצג של האוכלוסיה הבוגרת (18+) בכל מדינה, בסקר אינטרנטי בו נשאלו הנחקרים על הרגלי הרכישה המקוונת שלהם.על"פ…

המשיכו לקרוא כתבה זו

צריכת ספרים מקוונת וספרים דיגיטליים בישראל

דפוס הקניה המקוונת הולך וכובש לו לו מקום בין דפוסי הקניה הרווחיים במערב. דפוס קניית הספרים און- ליין (הכולל קניה של ספרים מודפסים באתרי האינטרנט, וקנייה של ספרים אלקטרוניים- eBook) התפתח בשלב מוקדם יחסית ודורג כמוצר הפופולרי ביותר בעולם, מתוך…

המשיכו לקרוא כתבה זו

משתמשי אינסטגרם בישראל – הרגלי שימוש

בסוף 2014 הכריזה אינסטגרם כי מספר המשתמשים שלה בעולם הגיע לקו ה-300 מיליון. גידול של 50% תוך 9 חודשים. מספר משתמשי אינסטגרם ממשיך לעלות בהתמדה והיא הרשת השנייה בגודלה בעולם מבחינת מספר משתמשים לפני טוויטר ואחרי פייסבוק. אינסטגרם ממשיכה לצבור…

המשיכו לקרוא כתבה זו

דוח בזק למצב האינטרנט בשנת 2014

בזק מפרסמת לראשונה דו"ח שנתי מקיף ורחב יריעה הסוקר את מצב האינטרנט בישראל. הדו"ח בוחן קטגוריות שונות המרכיבות את החיים הדיגטלים: הרגלי גלישה ושימושים, משפחה וזוגיות, ילדים, קניות ברשת, צריכת תרבות, פוליטיקה ועוד. הדו"ח מורכב מסקר ונתוני תשתיות ומשקף תמונת…

המשיכו לקרוא כתבה זו

הישראלים מעדיפים לצרוך מדיה ברשת: סקר BCG בשיתוף גוגל

בסקר שנערך ע"י חברת האסטרטגיה BCG ומחלקת המחקר של גוגל, נמצא כי מבין 11 מדינות שנחקרו, הישראלים נמצאים במקום הראשון בצריכת תוכן דיגיטלי.הערך הנתפס שהישראלים מייחסים לתוכן אונליין גדול מזה שמייחסים לו באירופה וכפול מזה שמייחסים לו בארה"ב. הישראלים נלהבים…

המשיכו לקרוא כתבה זו

התנהגות צרכנים ברשת: סקר איגוד האינטרנט 2015

סקר חדש של איגוד האינטרנט הישראלי, שנערך לקראת ראש השנה תשע"ו, חושף את הרגלי הצריכה של הישראלים ברשת ומציף תובנות חשובות לבעלי העסקים, תובנות שיכולות לסייע להם להבין טוב יותר את הצרכן הישראלי. הסקר נערך על ידי מכון שריד בקרב…

המשיכו לקרוא כתבה זו

משרד התקשורת – דוח פניות ציבור

דו"ח פניות הציבור מרכז בתוכו ניתוח של כלל הפניות שהוגשו למשרד התקשורת כנגד ספקיות השירות בתחום. בשנת 2013 חלה ירידה  של כ-30% בהיקף הפניות שהתקבלו במשרד התקשורת וסך הכל התקבלו 10,391 תלונות. כ-44% מהתלונות שהתקבלו בשנת 2013 על חברות התקשורת…

המשיכו לקרוא כתבה זו