בחזרה לעמוד הקודם

כלכלה, עסקים ומסחר

שימוש באינטרנט בעסקים. למשל, היקפי מסחר אלקטרוני, שיווק ופרסום באמצעות האינטרנט, וכדומה.

עוד בנושא כלכלה, עסקים ומסחר

הישראלים מעדיפים לצרוך מדיה ברשת: סקר BCG בשיתוף גוגל

בסקר שנערך ע"י חברת האסטרטגיה BCG ומחלקת המחקר של גוגל, נמצא כי מבין 11 מדינות שנחקרו, הישראלים נמצאים במקום הראשון בצריכת תוכן דיגיטלי.הערך הנתפס שהישראלים מייחסים לתוכן אונליין גדול מזה שמייחסים לו באירופה וכפול מזה שמייחסים לו בארה"ב. הישראלים נלהבים…

המשיכו לקרוא כתבה זו

התנהגות צרכנים ברשת: סקר איגוד האינטרנט 2015

סקר חדש של איגוד האינטרנט הישראלי, שנערך לקראת ראש השנה תשע"ו, חושף את הרגלי הצריכה של הישראלים ברשת ומציף תובנות חשובות לבעלי העסקים, תובנות שיכולות לסייע להם להבין טוב יותר את הצרכן הישראלי. הסקר נערך על ידי מכון שריד בקרב…

המשיכו לקרוא כתבה זו

משרד התקשורת – דוח פניות ציבור

דו"ח פניות הציבור מרכז בתוכו ניתוח של כלל הפניות שהוגשו למשרד התקשורת כנגד ספקיות השירות בתחום. בשנת 2013 חלה ירידה  של כ-30% בהיקף הפניות שהתקבלו במשרד התקשורת וסך הכל התקבלו 10,391 תלונות. כ-44% מהתלונות שהתקבלו בשנת 2013 על חברות התקשורת…

המשיכו לקרוא כתבה זו

גיוס עובדים באמצעות רשתות חברתיות

הסקר נערך על ידי אתר HRus בהזמנת חברת סינריון וכלל 370 אנשי משאבי אנוש בחברות וארגונים שהשיבו על שאלון אלקטרוני באתר HRus. הסקר נועד לבחון את תפקידן של הרשתות החברתיות בעולם העסקי ואת שילובן של הרשתות החברתיות באסטרטגיית ותהליך גיוס…

המשיכו לקרוא כתבה זו

סקר כנס 2014 DIGIT

סקר דעת קהל שנערך לקראת כנס DIGIT שהתקיים בבית הספר לתקשורת במרכז הבינתחומי הרצליה. הסקר, בדומה לכנס, התמקד באתגרים התוכניים והטכנולוגיים עמם מתמודדת העיתונות המקוונת בישראל. הנתונים נאספו באמצעות סקר טלפוני בקרב מדגם הסתברותי של 584 משיבים המייצגים את אוכלוסיית…

המשיכו לקרוא כתבה זו

Greasing the Wheels of the Internet Economy

מדד E-friction נוצר על ידי חברת המחקר BCG, בהזמנת ארגון ,ICANN במטרה לבחון את החסמים העומדים בפני אנשים פרטיים, עסקים וארגונים אחרים מלהשתתף באופן פעיל ברשת האינטרנט. המדד מקיף 65 מדינות ומאגד לתוכו 55 מדדים הבוחנים חסמים ב-4 תחומים עיקריים-…

המשיכו לקרוא כתבה זו

Threat Intelligence – Israel 2013

חברת FireEye מפתחת פתרונות לאיומי סייבר המקוונים כנגד ארגונים. הדו"ח, Threat Intelligence Israel 2013, משרטט את מפת איומי הסייבר במדינת ישראל ומתבסס על מאגר המידע FireEye Dynamic Treat Intelligence. מאגר זה אוסף מידע מפלטפורמת ההגנה השונות שהחברה מפעילה ומחברות המשתמשות…

המשיכו לקרוא כתבה זו

אומדנים לענפי טכנולוגיות המידע בשנת 2012

דוח הלמ"ס מציג נתונים כלכליים ותעסוקתיים מענפי טכנולוגיות המידע בשנת 2012. הדוח, המסכם את שנת 2012, מתייחס לענפי טכנולוגיות המידע לפי הגדרתם בארגון ה-OECD הכולל את תעשיית ה-ICT המכילה בתוכה מפעלי ייצור וענפי השירות ב-ICT המכילים את תחומי התקשורת, התוכנה,…

המשיכו לקרוא כתבה זו

הפרסום באינטרנט בשנת 2013

דוח איגוד השיווק הישראלי ויפעת בקרת פרסום מתפרסם מידי שנה ומכיל ניתוח של הוצאות הפרסום בישראל במדיות השונות (טלוויזיה, עיתונות, אינטרנט, רדיו, חוצות וקולנוע). כותבי הדוח מעריכים את הוצאות הפרסום לשנת 2013 בכ-3,646 מיליארד שקל (לעומת 3,492 מיליארד שקלים בשנת…

המשיכו לקרוא כתבה זו