בחזרה לעמוד הקודם

כלכלה, עסקים ומסחר

שימוש באינטרנט בעסקים. למשל, היקפי מסחר אלקטרוני, שיווק ופרסום באמצעות האינטרנט, וכדומה.

עוד בנושא כלכלה, עסקים ומסחר

שימוש באינטרנט על ידי משקיעים פרטיים

סקר אינטרנטי שהקיף 709 משתמשי אינטרנט שביקרו באתר גלובס. הסקר נערך על ידי גלובס מחקרים, מכון המחקר מותגים וקסלמן וקסלמן (PWC). כותבי המחקר מציינים כי הללו נבדלים מהאוכלוסייה הכללית במידת ההתמצאות שלהם בנושאים פיננסים. להלן ממצאים עיקריים מהסקר -

המשיכו לקרוא כתבה זו

הכרות עם תקנות משרד התקשורת בקרב צרכני האינטרנט

סקר שנערך על ידי מנהל מחקר וכלכלה במשרד התמ"ת בכדי לבדוק כיצד השינויים בשוק התקשורת בשנים האחרונות נתפסים מנקודת מבטם של הצרכנים. הסקר כלל ראיון טלפוני עם כ-1000 נשאלים. להלן ממצאים עיקריים מהסקר הקשורים למנויי האינטרנט -

המשיכו לקרוא כתבה זו

שימוש עסקים קטנים ובינוניים ברשת האינטרנט

בסקר, שנערך על ידי משרד התמ"ת, רואיינו מנהלי 526 עסקים קטנים ובינוניים (המעסיקים בין עובד אחד ל-80 עובדים) המהווים מדגם מייצג לכלל העסקים הקטנים והבינוניים בישראל (הכוללים כ-425,000 עסקים). העסקים נבחרו מתוך כ-100,000 עסקים בקובץ דן אנד ברדסטריט העדכני נכון…

המשיכו לקרוא כתבה זו

NRI – מדד הפתיחות לשימוש בטכנולוגיות הרשת 2012

מדד המוכנות לרשת (Networked Readiness Index - NRI), שפותח על ידי חוקרים מאוניברסיטת הרווארד ונבדק על ידי הפורום הכלכלי העולמי משנת 2004, מדרג את המדינות בעולם לפי יכולתן לנצל הזדמנויות הקשורות לטכנולוגיות מידע על ידי בדיקת שלושה מדדים מרכזיים - 

המשיכו לקרוא כתבה זו

NRI – מדד הפתיחות לשימוש בטכנולוגיות הרשת – משתנים סביבתיים, עסקיים, ממשלתיים וחברתיים

מדד המוכנות לרשת (Networked Readiness Index - NRI), שפותח על ידי חוקרים מאוניברסיטת הרווארד ונבדק על ידי הפורום הכלכלי העולמי משנת 2004, מדרג את המדינות בעולם לפי יכולתן לנצל הזדמנויות הקשורות לטכנולוגיות מידע על ידי בדיקת שלושה מדדים מרכזיים - 

המשיכו לקרוא כתבה זו

סקר עלויות שימוש באינטרנט סלולארי במצב נדידה במדינות ה-OECD

ישראל נמצאת במקום החמישי מבין מדינות ה-OECD בעלות הממוצעת של הורדת מגה ביט של מידע דרך הרשת הסלולארית בזמן נדידה (כאשר המכשיר מחובר לרשת חלופית במדינה זרה), עם עלות ממוצעת של 15$ (כלומר, ישנן רק 4 מדינות בהן העלות גבוהה…

המשיכו לקרוא כתבה זו

מחקר נוער מקוון: דפוסי שימוש וקניה באינטרנט

מתוך הדו"ח:הסקר נועד לקדם יצירת מסד נתונים הנוגע בעיקר לדפוסי השימוש והקניה של מוצרים ושירותים מקוונים בקרב אוכלוסיית הצרכנים בישראל, ומטרתו ליצור קו בסיס למעקב אחר שינויים והתפתחויות לאורך זמן של צרכנות מקוונת בישראל.בסקר, שנערך באמצעות דגימה של טלפונים נייחים, השתתפו 1520 אנשים…

המשיכו לקרוא כתבה זו