בחזרה לעמוד הקודם

שימוש פרטי

החברה האזרחית - השימוש באינטרנט בחברה האזרחית, התנדבות ברשת, תוכן קהילתי והשימוש באינטרנט בקהילות וירטואליות וכדומה.

עוד בנושא שימוש פרטי

שיימינג בקרב מבוגרים- סקר המשרד לביטחון פנים

ביום ראשון ה - 15/05/16 נערך אירוע של המשרד לביטחון הפנים המוקדש  לתופעת הביוש – 'שיימינג'  ברשתות החברתיות, בדגש על היפגעות ילדים ובני נוער. לקראת האירוע פרסמה מחלקת המחקר במשרד לביטחון הפנים שני סקרים מקיפים בנושא אלימות והיפגעות של ילדים…

המשיכו לקרוא כתבה זו

כל ילד שלישי בישראל נפגע משיימינג- סקר המשרד לביטחון פנים

הסקר הנוכחי הוא סקר דעת קהל הבוחן היבאים שונים של תופעת השיימינג- ביוש, בקרב בני הנוער בישראל. הסקר בוצע בצורה אינטרנטית על בסיס פאנל קיים, רחב היקף, באמצעות שאלון מובנה בהיקף של 10 שאלות, וכן מס' פרמטרים סוציו-דמוגרפיים. הסקר הינו…

המשיכו לקרוא כתבה זו

תרגומים מהשפה עברית ולשפה העברית ב-Google Translate

שירות Google translate מציין עשר שנים להשקתו ומפרסם נתונים חדשים לגבי אופן השימוש בעולם ובישראל. השירות, שהחל בשנת 2006 על בסיס טכנולוגית  machine learning  כולל היום כבר 103 שפות, כאשר בכל יום - מתרגמים באמצעותו מאה מיליארד מילים, כמות הזהה…

המשיכו לקרוא כתבה זו

משפחות ודיגיטל בישראל- תמונת מצב

המחקר בוצע לקראת יום עיון במכללה למנהל בנושא יחיסים משפחתיים בעידן הדיגיטלי בשיתוף בית הספר לתקשורת ומכון אדלר. הוא נערך בקרב מדגם ארצי מייצג של 301 בני נוער בגילאי 12-17 ו-304 הורים לבני נוער בגילאי 12-17.המחקר בוחן את השימושים השונים…

המשיכו לקרוא כתבה זו

אושיות הפייסבוק האהודות במגזר הדתי לאומי

הסקר נערך ע"י חברת מסקר המתמחה בסקרים בקרב המגזר הדתי. לצורך הסקר הורכב מדגם מייצג מהאוכלוסייה הדתית לאומית בישראל, המכיל 500 משיבים מגיל 16 ומעלה, מזרמים והשקפות שונות. הסקר מפולח על פי השקפות ותפיסות דתיות שונות במגזר הדתי: ציונות דתית…

המשיכו לקרוא כתבה זו

השיח על יום האישה ברשתות החברתיות

יום האישה הבינלאומי זכה להתייחסות רבה ברשתות החברתיות- 27,000 שיחות שהן פי 5 מאשר בשנה שעברה. חברת Vigo המנטרת את השיח ברשתות החברתיות, סקרה את השיח סביב יום האישה ואפיינה אותו.מתוך הממצאים:70% מהשיח בכלל לא עסק במטרות של יום האישה…

המשיכו לקרוא כתבה זו

כמה אנחנו קשורים לניידים שלנו

עם ההשתכללות המואצת של הטלפונים החכמים (smartphones) נראה שבעליהם מפתחים כלפיהם קשר רגשי חזק ומייחסים להם מאפיינים אנושיים. המחקר הנוכחי בודק האם ניתן לזהות סממנים 'פטישיסטיים' בזיקה הרגשית של בעלי סמארטפונים כלפי המכשיר והאם יש לסממנים הללו קשר לזיכרונות לגבי…

המשיכו לקרוא כתבה זו

נתונים מתוך Audience Insights על משתמש הפייסבוק הישראלי

המידע נשלף מהכלי החדש שהשיקה לאחרונה פייסבוק בשם Audience Insights, באמצעות סוכנות הפרסום Fialkov Digital והוא מתייחס לבני 18 ומעלה (שמהווים כ-90% מ-4.2 מיליון משתמשי פייסבוק בישראל) ומתבסס על הצהרות הגולשים.עולה כי כ-60% מהמשתמשים הבוגרים בפייסבוק בישראל הם בני 18-34,…

המשיכו לקרוא כתבה זו

הרגלי הקריאה בישראל 2015

חברת בזק, בשיתוף פאנל אינטרנט של מכון המחקר TNS, קיימה סקר מקיף על הרגלי הקריאה בישראל. הסקר בוצע בקרב 500 איש, שמהווים מדגם מייצג של האוכלוסייה היהודית בגילאי 18+.מהסקר עולה, שלמרות המודעות הגבוהה לספרים דיגיטליים-אלקטרונים, עדיין קיים פער בין מספר…

המשיכו לקרוא כתבה זו