עוד בנושא בלוג

בזמן שצפית- בצפייה בטלוויזיה או בעבודה על המחשב, יש עוד מסך תמיד איתנו

רוב המידע, הבידור והאינטראקציה שלנו במהלך היום, מגיעים בצורה עיקרית אחת- מלבן. בחלק גדול מהיום אנחנו מתקשרים עם העולם דרך הפרופורציות המלבניות של מסך המחשב הטלוויזיה או הסמארטפון. לעיתים קרובות גם בשני מסכים בו זמנית. יש מי שמכיר בנטייה הזו…

המשיכו לקרוא כתבה זו

גוגל חושפת: מה לא סיפרו לנו בחדשות הישראליות

חדשות זורמות אלינו בכל רגע ומכל מקום, מאתרי אינטרנט ומחברים בפייסבוק. נדמה לנו שאנחנו חיים בכפר הגלובלי, אך הנתונים מגלים שלמעשה אנחנו עדיין חיים בכפר. יישום חדש של גוגל מנסה לנפץ את הבועה החדשותית שאנו חיים בה, ולחשוף אותנו לחדשות…

המשיכו לקרוא כתבה זו

וואטסאפ עם הנוער בישראל והאפליקציות בנייד?

דוח המדיה 2015 שיצא החודש מקדיש פרק לבני הנוער הישראלים והסלולר. השוואה מרתקת למחקר דומה של מכון PEW מגלה, שבכל הקשור למסך הסמארטפון, אנחנו דווקא לא מחקים את האמריקאים.מחקרים רבים שפורסמו השנה בישראל, סוקרים את השימוש של בני הנוער (13-17)…

המשיכו לקרוא כתבה זו

ישראל במקום ה-21 במדד המוכנות הדיגיטלית העולמי

השנה התפרסם הדו"ח ה-15 של הפורום הכלכלי העולמי, למוכנות דיגטלית עולמית (Networked Readiness Index).מהי מוכנות דיגטלית? מוכנות דיגיטלית היא מידת הפתיחות שיש במדינה מסוימת, או אם לדייק מידת הפתיחות הקיימת בקרב הגורמים המשפיעים במדינה בתחום הפוליטי והכלכלי, לשימוש בטכנולוגיות ICT…

המשיכו לקרוא כתבה זו

תמונה שווה אלפי שקלים

עולם השיווק כבר מזמן לא מתמקד רק בפרסומות בפריים טיים או בשלטי חוצות ענקיים על איילון. המשווקים הבינו שלפרצופים שמגיעים לפיד האישי של הלקוחות, יש יותר אהדה ויותר כוח שכנוע. רבים מהמותגים הבינו שלא מספיק לקפוץ ראש לאינסטגרם, הם צריכים…

המשיכו לקרוא כתבה זו

ואצלכם? האתר כבר נגיש?

ברשת כולם שווים והקול של כולם יכול להישמע- או כך לפחות זה צריך להיות. דמיינו לעצמכם גלישה באתרים האהובים עליכם, אבל בלי להשתמש בעכבר. הרי זה בלתי אפשרי, נכון? עבור אנשים עם מוגבלות בארץ ובעולם המציאות הזו מאוד מוחשית. אנשים…

המשיכו לקרוא כתבה זו

תמונה שווה אלפי שקלים

עולם השיווק כבר מזמן לא מתמקד רק בפרסומות בפריים טיים או בשלטי חוצות ענקיים על איילון. המשווקים הבינו שלפרצופים שמגיעים לפיד האישי של הלקוחות, יש יותר אהדה ויותר כוח שכנוע. רבים מהמותגים הבינו שלא מספיק לקפוץ ראש לאינסטגרם, הם צריכים…

המשיכו לקרוא כתבה זו