הורדה או צפיה בנתונים:
מחקר מקרו כלכלי שנכתב על ידי מקינזי באופן עצמאי ומומן על ידי חברת Google ישראל.
נושאים עיקריים במחקר:
- אומדן כלכלת האינטרנט בישראל במונחי תוצר גולמי
- רשת, איכות חיים ורווחה
- אבולוציה במגזר העסקי
- מדד e3 – מדידת הביצועים של ישראל בזירת האינטרנט
הערכה של היתרונות העיקריים שמעניק האינטרנט, התייחסות למגזרים: עסקים קטנים ובינוניים, בנקאות ותיירות; השוואה של ישראל עם עמיתותיה בארגון לשיתוף פעולה ולפיתוח כלכלי (OECD); אמצעי הגישה והתשתיות המאפשרים שימוש ברשת האינטרנט וברשתות אינטרה-נט, ואת כלל עסקאות המסחר האלקטרוני הצרכני המתבצעות במלואן ברשת.
בהכנת המקחר הסתייעה מקינזי במגוון מקורות מידע ולמעלה מ-40 ראיונות מומחים. ביניהם הלמ"ס, בנק ישראל, מכון הייצוא, פיטנגו, IAB, MGI, OECD, WEF ועוד.