חזרה לעמוד הקודם

מחקר נוער מקוון: דפוסי שימוש וקניה באינטרנט

מתוך הדו"ח:

  • הסקר נועד לקדם יצירת מסד נתונים הנוגע בעיקר לדפוסי השימוש והקניה של מוצרים ושירותים מקוונים בקרב אוכלוסיית הצרכנים בישראל, ומטרתו ליצור קו בסיס למעקב אחר שינויים והתפתחויות לאורך זמן של צרכנות מקוונת בישראל.
  • בסקר, שנערך באמצעות דגימה של טלפונים נייחים, השתתפו 1520 אנשים בגילאי +14 . מתוכם 309 בני נוער (בני 14-18 ) ו- 1511 מבוגרים (בני 19 ומעלה).

הדו"ח נכתב על ידי:

 

  • שיזף רפאלי
  • ירון אריאל
  • מרי כצמן