הורדה או צפיה בנתונים:
ממצאים עיקריים –
החינוך היהודי ממלכתי מוביל בשילוב אמצעים טכנולוגיים כחלק מרווחת התלמיד. ל-65.8% מבתי הספר העל יסודיים ול-61.4% מבתי הספר היסודיים יש מתקנים לרווחת התלמיד עם גישה לאינטרנט. את החלוקה אפשר לראות בלוח הבא –
בית ספר | יהודי | ערבי | |||||||
על יסודי | סך הכל | ממלכתי | ממלכתי-דתי | חרדי | סך הכל | ערבי | בדווי | דרוזי | |
63.1 | 92.9 | 78.5 | 8.3 | 76.4 | 76.8 | 70.0 | 80.0 | ||
יסודי | 60.6 | 89.7 | 71.3 | 6.0 | 64.3 | 65.7 | 52.4 | 79.6 |
ממצא נוסף שעולה מהפרסום הוא כי רק ב-24.4% מבתי הספר העל יסודיים ו-26.2 מבתי הספר היסודיים מפעילים תוכניות תקשוב (תוכניות הכוללות חיבור מרכזי החינוך לרשת האינטרנט).
בית ספר | יהודי | ערבי | |||||||
על יסודי | סך הכל | ממלכתי | ממלכתי-דתי | חרדי | סך הכל | ערבי | בדווי | דרוזי | |
23.7 |
38.2 | 24.5 | 2.2 | 26.8 | 24.7 | 40.0 | 24.0 | ||
יסודי | 26.6 | 41.4 | 27.9 | 1.8 | 24.8 | 24.6 | 15.5 | 45.2 |