חזרה לעמוד הקודם

בחינת הרגלי רכישה ושימוש בקופונים מאתרי קניה חברתית ברשת

הסקר נערך ע ידי מכון מחקר פאנלס בקרב 565 מרואיינים המהווים מדגם ארצי מייצג של האוכלוסיה היהודית הבוגרת בישראל (18+). המחקר נערך באמצעות פאנל המשיבים האינטרנטי Panel4all וטעות הדגימה המירבית: 4.4%±.

  • כמחצית מהגולשים ציינו כי הם רשומים לאתר קניה חברתית המציע קופוני הנחה.
  • כמחצית מהגולשים הרשומים לאתרים אלו רוכשים קופון לפחות אחת לחודש וכ-44% מרוכשי הקופונים מוציאים מעל 100 ש"ח בממוצע בחודש על רכישת קופונים.
  • כ-40% מהגולשים אינם מוציאים סכום נוסף מעבר לסכום הקופון בעת הרכישה, וכ-35% אינם מוציאים מעל 50 ₪ בעת הרכישה.
  • השימוש הנפוץ ביותר בקופונים הינו בבתי קפה ומסעדות ולאחר מכן כרטיסים לפארקים ותערוכות, מוצרי מזון לבית, כרטיסים למופעי תרבות וקולנוע, ביגוד והנעלה ועוד בסדר זה.