חזרה לעמוד הקודם

מאגר אינטראקטיבי אודת הרגלי התנהגות של גולשים

המידע באתר מוצג בעזרת גראפים אינטראקטיביים הניתנים לסינון לפי מדינה, גיל, מין ומשתנים נוספים. בנוסף ניתן למצוא באתר דוחות ממוקדים על נושאים שונים.

 קול הצרכנים

48% מהנשאלים השיבו כי השאירו תגובה באתר אינטרנט אודות מותג. מתוך אלו שהשאירו תגובות 45% עשו זאת בכדי לבקש או לתת עזרה לאחרים, 28% שיתפו מידע אודות מוצרים, 14% שיבחו מותג ו-13% התלוננו עליו. בנוסף , 32% מהנשאלים נותנים אמון בתגובות והמלצות של אנשים שהם לא מכירים, ביחס ל-65% הנותנים אמון בתגובות והמלצות של חברים.

טרנדים מובילים

מהסקר עולה כי מבין מגוון שירותים מקוונים דווקא בנקאות מקוונת הינה השימוש הנפוץ ביותר ורק לאחריו צפייה בקטעי וידאו שייצרו גולשים וקטעי וידאו שהופקו בצורה מקצועית. לעומת זאת הגידול הרחב ביותר בשירות מקוון נצפה בשימוש בשירותים מבוססי מיקום (31%), צפייה בתכני טלווזיה ברשת (20%) וצפייה בווידאו (14%).

חברות עם מותגים

באתר נתונים אודות החשיפה וההתרשמות ממותגים באתרי רשתות חברתיות, אותם ניתן לסנן לפי מדינה, מין וגיל. בישראל לדוגמה עולה כי דווקא האוכלוסייה המבוגרת יותר פתוחה להכיר מוצרים באתרי רשתות חברתיות מאשר האוכלוסייה הצעירה. מהסקר עולה כי כאשר נשאלו בני 45 עד 65 אם רשתות חברתיות הם מקום טוב ללמוד בו על מוצרים נמצא פער של 37% לטובת הנשאלים שהשיבו בחיוב לבין אלו שהשיבו בשלילה, זאת ביחס ל-10% פער בקרב צעירים בגלאי 16 עד 24.

השוואת מחירים ומידע צרכני

באתר ניתן לראות את החשיפה למוצרים ברשת ומחוץ לה בשלבי הרכישה השונים (התוודעות למוצרים, בחירה המוצר ובחירת החנות) של מוצרים מתחומים שונים כגון כלי תחבורה, מוצרי תינוקות, מוצרים פיננסים, מזון ושתייה, מכשירים סלולאריים, תרופות, מחשבים, מוצרי היגיינה וחבילות נופש. קונים מישראל למשל נחשפו ל-5 מקורות מקוונים לעומת 2.7 מקורות לא מקוונים בזמן ההתוודעות למוצר, ל-4.3 מקורות מקוונים לעומת 2.3 מקורות לא מקוונים בזמן בחירת המוצר ו-3.4 מקורות מקוונים לעומת 1.7 מקורות לא מקונים בעת בחירת החנות.