חזרה לעמוד הקודם

חיפוש מבצעים וקניית תכשיטים ברשת

לקראת תערוכת JOVELLA 2102 ערך מנהל המחקר והכלכלה במשרד התמ"ת, בשיתוף מנהל היהלומים אבני חן ותכשיטים, סקר צרכנות תכשיטים ושעונים בקרב מדגם מייצג של כאלף איש שרכשו תכשיטים במהלך השנה האחרונה.  להלן נתונים עיקריים מהסקר – 

  • כחמישית מקוני התכשיטים דיווחו כי עשו שימוש כלשהו באינטרנט לשם רכישת תכשיטים כ-79% מהמשתמשים באינטרנט אספו מידע או השוו מחירים, אך רק 21% מתוכם, המהווים 4% בלבד מסך כל קוני התכשיטים, רכשו בשנה האחרונה תכשיט או שעון באמצעות האינטרנט.
  • 92% מהמשתמשים באינטרנט לצורך איסוף מידע על תכשיטים עשו זאת באתרים ישראלים ו-46% השתמשו באתרים בינלאומיים.
  • המשתמשים העדיפו אתרי קניות כלליים כגון זאפ ואמזון (אליהם נכנסו כ-69% מהמשתמשים) בעוד פחות ממחצית מהם  (47%) ביקרו באתרים של חברות תכשיטים מוכרות.
  • 87% מתוך קוני התכשיטים, הנוהגים להשתמש באינטרנט לטובת קנייה של מוצרים או שירותים, דיווחו כי הם מעדיפים לראות, לגעת או למדוד את התכשיט טרם קנייתו.