חזרה לעמוד הקודם

הרגלי קנייה באינטרנט – יוני 2012

סקר בנושא הרגלי קנייה באינטרנט שנערך על ידי מכון "מותגים" בהזמנת חברת PayPal. הסקר נערך בקרב 506 נסקרים בגילאי 18 ומעלה. להלן עיקרי הממצאים –

  • 30% מהמרואיינים רכשו בתדירות כלשהי מוצרים באמצעות האינטרנט במהלך השנה האחרונה לפני הסקר.
  • קטגוריות המוצרים הנפוצות ביותר הן גאדג'טים- (28% מהרוכשים), אופנה (28%), תחביבים (23%), תיירות (20%) ומשחקים (13%).
  • הסיבה המרכזית לרכישת מוצרים באינטרנט שצוינה על ידי הנשאלים הייתה מחיר אטרקטיבי (56% מהרוכשים) ולאחר מכן נוחות (34%) וחיסכון בזמן (11%).
  • 63% מהנשאלים מעולם לא רכשו מוצרים או שירותים דרך האינטרנט. 15% מהם ציינו כי הסיבה המרכזית לכך היא "חשש מהכנסת פרטי כרטיס אשראי".