הורדה או צפיה בנתונים:
דוח הועדה למדרוג האינטרנט מציג את תוצאות מערכת המדידה של חברת גמיוס. הדוח החודשי מורכב מדירוג האתרים החברים בוועדה ומידע נוסף העולה ממדגם מייצג של כ-30,000 פאנליסטים מכלל האוכלוסייה. להלן עיקרי הממצאים מהדוח –
- מהדוח עולה כ בעוד ישנו ייצוג יתר בגלישת נשים בקטגוריות האוכל, בלוגים, קופונים, משחקים, פורומים ובידור, נמצא ייצוג יתר של גלישת גברים בקטגוריות הספורט, כלכלה, השוואת מחירים, לוחות מודעות וקניות ברשת.
- מהדוח עולה כי קיימים פערים בהרגלי צריכת התוכן של רווקים ובעלי משפחות (עם ילדים בגילאי 0 עד 3). בתחומי הקופונים, הקניות ברשת, הכלכלה והשוואת המחירים ישנו ייצוג יחסי גבוהה יותר של בעלי משפחות בעוד בתחומי חיפוש העבודה, הבלוגים והפורומים יש ייצוג יחסי גבוהה יותר של הרווקים.
- בדוח ניתן למצוא גרפים המתארים את חלוקת זמן הגלישה של נשים וגברים בגילאי 25 עד 45 ושל ילדים בגילאי 7 עד 11 ו-12 עד 17.
* ייצוג הוא לרוב החלוקה בין אחוז הגולשים מתוך קבוצה לתוכן מסוים לבין אחוז הגולשים הכללי הגולש לתוכן זה.