חזרה לעמוד הקודם

שימוש באינטרנט על ידי חברות עסקיות 2006 – 2008

סקר חדשנות במגזר העסקי 2006 – 2008 נערך על ידי הלמ"ס במימון המועצה הלאומית למחקר ופיתוח (המולמו"פ). הסקר מבוסס על סקרי החדשנות CIS (Community Innovation Survey)  של ה-OECD הנערכים בעולם מתחילת שנות ה-80. הסקר נערך על מדגם המונה 2,670 חברות עסקיות. להלן ממצאים עיקריים מתוך הסקר-

  • 95% מהחברות במגזר העסקי עשו שימוש כלשהו במחשבים ולכ-92% מהחברות חיבור לרשת האינטרנט.
  • ל-60% מהחברות במגזר העסקי יש אתר ברשת האינטרנט.
  • מהסקר עולה כי בקרב חברות העוסקות בחדשנות טכנולוגית 91% מהחברות השתמשו באינטרנט לצורך קבלת מידע על סחורות ושירותים, 86% מהחברות השתמשו באינטרנט לצורך קבלת מידע ממשרדים ממשלתיים ו-95% השתמשו באינטרנט לקבלת שירות מהבנק. ניתן להשוות נתונים אלו לחברות במשק שלא הציגו חדשנות טכנולוגית אצלן נמצא כי 73% מהחברות השתמשו באינטרנט לצורך קבלת מידע על סחורות ושירותים, 71% מהחרות השתמשו באינטרנט לצורך קבלת מידע ממשרדים ממשלתיים ו-81% השתמשו באינטרנט לקבלת שירות מהבנק.