חזרה לעמוד הקודם

תחומי עניין של גולשים מישראל

דוח הועדה למדרוג האינטרנט מציג את תוצאות מערכת המדידה של חברת גמיוס. הדוח החודשי מורכב מדירוג האתרים החברים בוועדה ומידע נוסף העולה ממדגם מייצג של כ-30,000 פאנליסטים מכלל האוכלוסייה.

הדוח לחודש דצמבר הכיל נתונים על תחומי ההתעניינות של גולשים מישראל באתרי הוועדה. להלן ממצאים עיקריים מתוך הדוח – 

  • תחומי העניין הנפוצים ביותר של גולשי האינטרנט הישראליים הינם מחשבים, אינטרנט ואלקטרוניקה (43% מהגולשים שנמדדו על ידי הוועדה), טבע, טיולים בארץ ובחו"ל (40%), קריאה (40%), טלוויזיה (40%) ומקומות פנאי (מסעדות, בארים ובתי קפה) (36%).
  • תחומי העניין המעניינים ביותר את קבוצת הגברים הרווקים (מעל גיל שמונה עשרה) באינטרנט הינם: מחשבים/אינטרנט/אלקטרוניקה (66%), ספורט וכושר (51%), טבע וטיולים (42%), טלוויזיה (39%) וקריאה (37%).  גברים נשואים עם ילדים מתעניינים באותם נושאים אך עם סדר עדיפות מעט שונה: חשבים/אינטרנט/אלקטרוניקה (53%), טבע וטיולים (45%), ספורט וכושר (40%), קריאה (35%) וטלוויזיה (35%).
  • תחומי העניין המעניינים ביותר את קבוצת הנשים הרווקות (מעל גיל 18) באינטרנט הינם: אופנה (58%), קריאה (51%), טלוויזיה (51%), אירועי תרבות,בידור ואמנות (49%), טבע וטיולים (48%). בניגוד לגברים, סדר העדיפות של נשים נשואות עם ילדים שונה מאוד ממקבילותיהן הרווקות: בישול/אוכל/יין (58%), הורות (58%), קריאה (53%), טבע וטיולים (49%) ואופנה (42%).