חזרה לעמוד הקודם

נתונים מהעולם – יוני 2013

 גם החודש אנחנו מביאים לכם מקבץ נתונים מרחבי העולם והפעם – פלישת הספרים הדיגטאליים, האימהות הדיגיטאליות, הקאמבק של שזאם, מי באמת מצייץ בטוויטר ועוד..

 אימהות חדשות הן משתמשות אינטרנט כבדות

מחקר של חברת BabyCenter באנגליה מעלה כי אימהות חדשות מבלות בממוצע כ-35% יותר זמן ברשת מאשר שאר האוכלוסייה. השימוש ברשת אחרי הלידה עולה ב-45%, השימוש באימייל ב-31% והשימוש במכשירים ניידים ב-28%. הנתון האחרון מגלה מגמה מרתקת – כ-36% מהנשים רכשו מכשיר חכם כתוצאה מהפיכתן לאימהות ו-56% כינו את המכשיר הנייד "Do-everything device".

מקור: Marketing Magazine

פלישת הספרים הדיגיטאליים

דוח של ה-AAP (איגוד המוציאים לאור האמריקאי) מגלה כי ספרים דיגיטאליים אחראים כעת ל-22.5% מהמכירות של ספרים בארה"ב. ההכנסות של התעשייה מספרים אלקטרוניים עמדה השנה על 1.54 מילאירד דולר.

מקור:  Paid content

Shazam אפליקציית המוסיקה מבססת את עצמה

Shazam, שירות המוסיקה הוותיק (נוסד ב-1999) שאולי כבר הספקתם לשכוח פרסם בחודש האחרון נתונים מרשימים מאוד על פעילות החברה. על פי הפרסומים מכירות המוסיקה שהחברה מייצרת מסתכמים ב-300 מיליון דולר בשנה האחרונה. נתון זה מבטא את העובדה שאחת מכל 14 הורדות של מוסיקה בתשלום מגיעה מהאפליקציה.

מקור: Digital Music News

מי מצייץ? מסתבר שבעיקר ה-15%

מחקר שהתפרסם באתר First Monday מצא כי רוב הציוצים בטוויטר מגיעים מ-15% מהמשתמשים. המחקר בחן גם את היחסים הגיאוגרפים בין משתמשי הרשת החברתית ומצא כי המרחק הממוצע בין משתמשים שאיזכרו אחד את השני או ריטווטו (retweet) אחד את השני היה 1200 קילומטר.

מקור: First Monday

זוכרים לכבות את המכשירים במטוס?

מחקר משותף של איגוד חווית נוסעי המטוסים ואיגוד הצרכנות האלקטרוני נמצא כי 30% מהנוסעים שכחו לכבות מכשיר אלקטרוני בזמן המראה או נחיתה. בנוסף נמצא כי רק 56% מהנשאלים היו בטוחים כי כיבו את המכשיר בעוד כ-21% רק העבירו אותו למצב טיסה.

מקור: New York Times

זומבים הם לא רק בקולנוע

חוקרי אבטחה גילו רשת מחשבי בוטים המשמשת להונאת מפרסמים. על פי הכתבה באתר הגרדיאן, החוקרים מעריכים כי הונאה זאת יצרה הפסדים בסכום של 6 מיליון דולר בחודש לקבוצת מפרסמים הכוללת מאות אתרים. הרשת נחשפה בעקבות חשד בצוות המחקר של חברת הפרסום לגבי מגמות תעבורה ורמת הצלחה של פרסומות ספציפיות על פני כל אתרים מרובים.

מקור: The guardian

מה קורה לדפים עסקיים בפייסבוק אחרי כמה שנים?

מחקר חדש  שבדק 5.7 מיליון עמודים בפייסבוק (Facebook pages) מצא כי שני שליש מהם לא פעילים או שבנייתם לא הושלמה מעולם. עוד נמצא במחקר כי  70% מדפי הפייסבוק לא העלו תוכן חדש בחודש האחרון וכי 83.4% לא השתתפו בדיונים ברשת החברתית.

מקור: Recommend.ly