חזרה לעמוד הקודם

משתמשי אינסטגרם בישראל – הרגלי שימוש

בסוף 2014 הכריזה אינסטגרם כי מספר המשתמשים שלה בעולם הגיע לקו ה-300 מיליון. גידול של 50% תוך 9 חודשים. מספר משתמשי אינסטגרם ממשיך לעלות בהתמדה והיא הרשת השנייה בגודלה בעולם מבחינת מספר משתמשים לפני טוויטר ואחרי פייסבוק. אינסטגרם ממשיכה לצבור פופולריות בקרב משווקים כפלטפורמה מעולה להעלאת מודעות למותג כמו גם יצירת תנועה פיזית לנקודת הרכישה בגלל היותה מבוססת מובייל ומשתמשים הנמצאים בתנועה.

בתחילת 2013 ביצענו לראשונה מחקר על משתמשי אינסטגרם בישראל. באותו מחקר הערכנו כי מספר המשתמשים בישראל הוא כ 1.1 מיליון משתמשים. ניתחנו הרגלים וניסינו לבנות פרופיל משתמש. חזרנו אל משתמשי אינסטגרם בישראל בחודשיים האחרונים בכדי לבחון מה השתנה ולחקור ולהעמיק על משמעויות הרשת מבחינות שיווקיות למותגים וחברות
מסחריות.

מחקרים מרחבי העולם מראים כי משתמשי אינסטגרם מנהלים יותר אינטרקציה עם מותגים והם בעלי סיכויים גבוהים יותר לקנות. (מחקר מעניין בנושא : research from the world . )

הדו"ח שלפניכם מבוסס על שני מדגמים :
מדגם מייצג של 366 משתמשי אינסטגרם בישראל בגילאי 18 +. איסוף הנתונים בוצע במהלך חודש מרץ/אפריל 2015 . מדגם מייצג של 200 בני נוער בגילאי 12-18 שמשתמשים באינסטגרם. איסוף הנתונים בוצע במהלך חודש מאי 2015 .