חזרה לעמוד הקודם

מסחר מקוון בישראל 2014

הורדה או צפיה בנתונים:

הסקר בוצע ע"י חברת IPSOS MORI עבור PayPal ואיגוד האינטרנט הישראלי, וכולל 22 מדינות ו-17,600 נחקרים מכל רחבי העולם. הסקר נערך על מדגם מיצג של האוכלוסיה הבוגרת (18+) בכל מדינה, בסקר אינטרנטי בו נשאלו הנחקרים על הרגלי הרכישה המקוונת שלהם.

על"פ הסקר, הישראלים קונים הרבה מאוד באינטרנט, בעיקר מאתרים בחו"ל. 82% מהישראלים קונים מאתרים בינלאומיים. מה שממקם את הישראלים במקום השני בעולם בקניות בינלאומיות (אחרי אוסטריה במקום הראשון ולפני אוסטרליה במקום השלישי).

מתוך הממצאים:

  • 72% מהישראלים העידו על עצמם כי הם קונים מאתרים בארץ ובחו"ל, 18% טענו כי הם קונים רק בתוך ישראל ו- 10% קונים רק מאתרים בחו"ל.
  • 72% מהישראלים שהשתתפו בסקר קנו לפחות פעם אחת בחו"ל דרך האינטרנט בשנה החולפת, 57% מהישראלים מעדיפים לקנות מארה"ב או מסין, 26% מבריטניה ו- 23% מהונג קונג.
  • האתרים הבינלאומיים האהובים על הישראלים הם: איביי- 48%, אליאקספרס- 19%, אתרים של יצרנים וקמעונאים- 12%, אמזון- 6%, ואחרים – 15%.
  • 39% מהישראלים אמרו שיקנו יותר באינטרנט בשנה הקרובה, ו- 6% מהישראלים שהשתתפו בסקר והעידו על עצמם שלא קנו עד כה באינטרנט, טוענים שהשנה בכוונתם להתחיל.
  • המניעים הגורמים לישראלים לקנות מאתר מסוים: משלוח חינם – 67%, אבטחת התשלום- 67%, מחיר זול- 56%, ומציאת מוצרים שקשה יותר למצוא בארץ- 53%.