חזרה לעמוד הקודם

בר רפאלי במדיה החברתית

הורדה או צפיה בנתונים:

הדו"ח מציג נתונים אודות החשיפה הנרחבת של בר רפאלי באמצעי התקשורת בשנה האחרונה באמצעות ניטור 92,000 פוסטים ו4,300 אייטמים בתקשורת המערכתית.
הממצאים עוסקים בכמות האוהדים ברשתות החברתיות, גילאי המתעניינים בבר רפאלי ברשת, התייחסות התקשורת לסיקור חתונתה של בר רפאלי והתייחסות התקשורת לאירועי רכילות וביקורת נגד בר רפאלי.

רביב טל, מנכ"ל ויגו: "בר רפאלי כבר מזמן איננה נתפסת בעיני הציבור כ"דוגמנית" אלא כמותג אנושי, שמשקיע משאבים כדי לקדם את עצמו (באמצעות קידום אירועים, ברשתות החברתיות, עסקים ועוד) וזוכה לחשיפת שיא גם בתקשורת וגם במדיה החברתית. לא ברור מה קדם למה – ההתעניינות הבלתי פוסקת של התקשורת במותג או החשיפה הציבורית סביבה – אולם בטוח שכל עוד שני התנאים מתקיימים בר רפאלי עוד תמשיך לעניין ולהיות במרכז תשומת הלב של כולנו."

מתוך הממצאים:

  • בשנה האחרונה נוטרו 92,000 פוסטים ו-4,300 אייטמים בתקשורת המערכתית (3,600 בעיתונות ו-700 ברדיו ובטלוויזיה) שעסקו בבר רפאלי.
  • בר רפאלי מתחזקת את המיתוג שלה עם הובלה בכל אחת מהרשתות החברתיות המובילות באמצעות פרסום של 4-5 פוסטים ביום:
    •  
      •  פייסבוק – 2.7 מיליון אוהדים (שנייה רק לגל גדות) ועשרות אלפי לייקים לכל פוסט
      • אינסטגרם – 1.9 מיליון עוקבים ועשרות אלפי לייקים לכל תמונה
      • טוויטר – 800 אלף עוקבים
  • עיקר העיסוק בבר רפאלי הוא של בני נוער וצעירים. מבין הפוסטים המזוהים 26% נכתבו ע"י בני נוער (גילאי 13-17), 23% ע"י בני 18-24, ו-20% ע"י גילאי 25-30.