חזרה לעמוד הקודם

קרוס- סקרין

עולם צריכת התוכן הדיגיטלי הולך ומתרחב ואיתו גדל מספר הצרכנים שבבעלותם מכשיר סלולארי, טאבלט או מחשב נייד, אחד או יותר. הצרכנים למעשה מדלגים בין מכשיר אחד לשני במהלך היום, מתחילים משימה במחשב הנייד ומסיימים אותה בסלולארי, וכן הלאה. ככל ששוק האפליקציות מתפתח, והיצע המכשירים גדל- כך הצרכנים מרגישים יותר בנוח לעבור ממכשיר למכשיר ואף להשתמש בשניים בו זמנית.

במחקר של Millennial Media המבוסס על עשרות קמפיינים למובייל,