חזרה לעמוד הקודם

נתונים מתוך Audience Insights על משתמש הפייסבוק הישראלי

המידע נשלף מהכלי החדש שהשיקה לאחרונה פייסבוק בשם Audience Insights, באמצעות סוכנות הפרסום Fialkov Digital והוא מתייחס לבני 18 ומעלה (שמהווים כ-90% מ-4.2 מיליון משתמשי פייסבוק בישראל) ומתבסס על הצהרות הגולשים.

עולה כי כ-60% מהמשתמשים הבוגרים בפייסבוק בישראל הם בני 18-34, בעוד רק 4% מהמשתמשים הם בני 65 ומעלה. בנוסף, עולה מהנתונים כי כמחצית מהמשתמשים הבוגרים בפייסבוק נשואים, בעוד 36% מגדירים את עצמם רווקים.

לפי הגדרות המשתמשים, המקצוע השכיח ביותר בקרב בני 18 ומעלה הוא ניהול, כש-17% מהם עוסקים בתחום. אחריו תחום המכירות תופס נתח מרכזי (15%). עוד מקצועות בולטים בקרב משתמשי פייסבוק: חינוך (13%); אמנות, בידור, מדיה וספורט (12%), מקצועות (9%) IT ועסקים ופיננסיים (6%).

האופן שבו משתמשי פייסבוק גולשים לרשת החברתית: 61% מהמשתמשים גולשים הן מהמחשב והן מהמובייל, בעוד 23% גולשים מהמובייל בלבד ו-16% גולשים מהמחשב בלבד. בפילוח לפי סוג ספציפי של המכשירים נראה כי האנדרואיד פופולרי יותר מהאייפון (21% לעומת 18%, בהתאמה).

4% גולשים מהאייפד, בעוד 17% גולשים לאתר הסלולרי של פייסבוק. 1% מהמשתמשים גולש לפייסבוק באמצעות טלפון פשוט שאינו סמארטפון. למרות השימוש הנרחב במכשירי מובייל שונים, המחשב ממשיך להיות הדומיננטי ביותר עם 37% מהיקף הגלישה.