חזרה לעמוד הקודם

השיח על יום האישה ברשתות החברתיות

הורדה או צפיה בנתונים:

יום האישה הבינלאומי זכה להתייחסות רבה ברשתות החברתיות- 27,000 שיחות שהן פי 5 מאשר בשנה שעברה. חברת Vigo המנטרת את השיח ברשתות החברתיות, סקרה את השיח סביב יום האישה ואפיינה אותו.

מתוך הממצאים:

70% מהשיח בכלל לא עסק במטרות של יום האישה הבינלאומי, 50% היה פרסומים למתנות לנשים כמו איפור ובילויים, 20% מהשיחות היו בדיחות וציניות על יום האישה.

30% הנותרים עסקו בשוויון מגדרי והעצמה נשית:  10% ניצלו את יום האישה כדי להודות לאישה יקרה, 9% עסקו בשיוויון מגדרי בארץ ובעולם. 7%  מהפוסטים היו בעיקר של גופים ציבוריים שהודו לנשים שעובדות/תורמות להם. 4% מהפוסטים חיברו בין יום האישה לאקטואליה.

קמפיין #אמיצות 2016 של עיתון לאישה, שפרסם תמונות של נשים שהוטרדו מינית ושיתפו את סיפורן בעיתון,  זכה לאלפי שיתופים. גם הקמפיינים של ויצ"ו ונעמ"ת וסדרת כתבות של סלונה זכו לאלפי שיתופים.

למעלה מ- 30 חברי כנסת התבטאו ברשתות החברתיות בנושא יום האישה.