חזרה לעמוד הקודם

דו"ח פניות הציבור- משרד התקשורת 2015

הורדה או צפיה בנתונים:

משרד התקשורת מפרסם את דו"ח פניות הציבור השנתי: בשנת 2015 התקבלו 10,391 פניות ציבור, עלייה של כ- 9.3% לעומת שנת 2014 שבה התקבלו 9,506 פניות. מבין כל התלונות שלגביהן היה ניתן להביע עמדה ברורה, נמצא כי 42% מהתלונות על חברות התקשורת נמצאו מוצדקות.

בהמשך למגמה בשנים האחרונות גם שנת 2015 התאפיינה בהגברת האכיפה כלפי חברות התקשורת בעיקר בנושאים צרכניים ותחרותיים וזאת לשם אספקת שירות טוב יותר לצרכנים ולצורך הרתעת החברות מפני הפרת הוראות רשיונן. בתחילת 2015 החלה הרפורמה החדשה- רפורמת הפס הרחב "השוק הסיטונאי", ופניות ציבור רבות התקבלו בנושא עקב קשיים וחבלי לידה.

תחום החשבונות ממשיך להיות הנושא המוביל בשיעור פניות הציבור.

נושאי התלונות שהתקבלו ב-2015: 40% חשבונות, 39% איכות השירות, 10% מכירות, 9% מדיניות, 2% בקשת מידע.

החברות שכלפיהן התקבל המספר הקטן ביותר של תלונות (לפי מספר תלונות לכל 10,000 לקוחות/מנויים) הן פרטנר בסלולר, 014 בזק בינלאומי בין ספקי האינטרנט ובזק בהפעלת קווי טלפון.