חזרה לעמוד הקודם

מה ישראלי במדיה החברתית?

הורדה או צפיה בנתונים:

סדרת הנתונים הבאה סוקרת אנשים וביטויים שהוזכרו ב- 2015 בסמיכות לביטוי "ישראלי", "ישראלית" או "ישראלים", במדיה החברתית בישראל.

הביטוי שהוזכר הכי הרבה בהקשר "ישראלי", הוא הספורט הישראלי שהוזכר ב- 90,000 שיחות השנה. מתוכן 66% עסקו בכדורגל הישראלי, 25% בכדורסל הישראלי ו- 9% בכל שאר הענפים)

שניה בדירוג על פי מספר האיזכורים בהקשר ישראלי- התרבות הישראלית, שהוזכרה ב- 60,000 שיחות.50% נגעו למוסיקה ישראלית, 36% לאומנות ישראלית, 9% בלט ו- 5% אופרה.

הטכנולוגיות/הסטארט-אפ הישראלים, הוזכרו ב- 50,000 שיחות ונמצאות במקום השלישי. 35% מהאזכורים היו על טכנולוגיות חדישות, 20% על WAZE ו- 15% על טאבולה ואאוטבריין, 30% על אחרים.

מי שהכי מוזכר כישראלי הוא שלמה ארצי, ב- 10,000 שיחות השנה. אייל גולן מדורג במקום השני ופרס בשלישי.

צירוף המילים הישראלי שהוזכר במספר הרב ביותר של פעמים השנה הוא "גאווה ישראלית", ואחריו- "עוצמה ישראלית".

הנתונים נאספו על ידי חברת Vigo המתמחה בניטור השיח במדיה החברתית. החברה מנטרת מידי יום יותר מ- 700 אלף שיחות במדיה החברתית: בלוגים, פורומים, פייסבוק טוויטר ועוד.