חזרה לעמוד הקודם

המותגים האינטראקטיביים ביותר בפייסבוק

הורדה או צפיה בנתונים:

מידי חודש מעדכן אתר "המזבלה" את רשימת העמודים הישראלים הפופולארים ביותר. מידת הפופולאריות נקבעת על פי רמת האינטראקציה בעמוד. הדירוג הבא מתייחס לעמודי המותגים בישראל, ומדרג אותם על פי מידת האינטראקציה שנרשמה  בהם בחודש פברואר 2016.

המדרג מכיל את המדדים הבאים:

  • ממוצע האינטראקציה- ממוצע כמות הלייקים, התגובות והשיתופים שקיבל כל פוסט במהלך החודש.
  • מקדם המעורבות- המבוסס על היחס הממוצע שבין כמות האינטראקציות בעמוד למספר האוהדים, ומסייע להבין את כמות האינטראקציה שמצליח העמוד לייצר פר אוהד.
  • נתונים נוספים אשר אינם משפיעים על הדירוג עצמו: מספר ממוצע של לייקים לפוסט, מספר תגובות ממוצע לפוסט ומספר העוקבים.

עמוד הפייסבוק של גלידת שטראוס, שמנוהל על ידי גרייט דיגיטל, מתברג במקום ה-1. שחקן חדש ומדובר במיוחד הוא עמוד הפייסבוק של 'אדידס ריצה' (Adidas Running) שמנוהל על ידי סוכנות My Social של מעיין יחבס ומתברג במקום השני. עמוד הפייסבוק של 'צבר' במקום השלישי, 'ביסלי' במקום הרביעי, 'קליק' שאף הוא מנוהל על ידי גרייט דיגיטל, מתברג במקום החמישי, 'בזק בינלאומי' במקום השישי, 'נייקי כדורגל' (גם גרייט דיגיטל) במקום השביעי, 'נסקפה' במקום השמיני, 'ניו פארם' במקום התשיעי ואת העשירייה הראשונה של המותגים חותם עמוד הפייסבוק של 'אדידס כדורגל', אף הוא מנוהל על ידי יחבס. על פי הדירוג, עולה כי סוכנות 'גרייט דיגיטל' וסוכנות My Social הן המובילות בגזרת המותגים.