הורדה או צפיה בנתונים:
בשלושת חודשי מערכת הבחירות הופקו למעלה מ-500 סרטונים, מחציתם ע"י נתניהו ובנט.
תרבות הסרטונים התאפשרה הודות לתחרות הטכנולוגית בין פייסבוק ליו-טיוב (נגנים אוטומטיים, קידום סרטונים זול וכיו"ב). תרבות הסרטונים הישראלית לראשונה כללה הומור ולגלוג עצמי.
מתוך 8 הסרטונים הנצפים ביותר: 4 של נתניהו, 3 של V15 ו-1 של לפיד, הסרטונים הוויראליים ייתרו באופן משמעותי את תעמולת הבחירות המסורתית (וכראייה: הוקמה ועדה לבחינה מחודשת של חוק תעמולת הבחירות).
הסרטונים הכי נצפים: "הביביסיטר"- 1.6 מיליון צפיות, "תודה, שלום"- 1.5 מיליון צפיות, "זוכרת שאני אוהב אותך?"- 900 אלף צפיות, "כותבים את החוזה מחדש"- 900 אלף צפיות, "הסיפור האישי לאומי"- 800 אלף צפיות.
כלל הסרטונים לפי חלוקה על פי הגורם הפוליטי שהעלה אותם לרשת: נתניהו- 22%, בנט- 24%, V15 ואחרים-24%, הרצוג- 12%, לפיד- 10%, כחלון- 8%.