חזרה לעמוד הקודם

הישראלים צופים ב-YouTube כדי ללמוד דברים חדשים

הורדה או צפיה בנתונים:

לכבוד טקס הכפתורים השני של יו-טיוב בישראל, מפרסמת הרשת החברתית לתכני וידאו נתונים אודות הרגלי הצפייה של הישראלים.

ב – YouTube יש כיום 1,500 ערוצים ישראלים להם יותר מ-10,000 מנויים לערוץ ו- 150 ערוצים ישראליים עם למעלה מ- 100,000 מנויים לערוץ.

יו-טיוב, עבור הישראלים, היא בעיקר מקום ללמוד בו דברים חדשים. 75% מהצופים בישראל נעזרים ב-YouTube על מנת ללמוד משהו חדש. למשל, 73% מהישראלים שצופים בסרטוני אוכל מחפשים רעיונות למתכונים, 55% מנסים לשפר את טכניקת הבישול שלהם. 62% מגולשי יו-טיוב בישראל צופים בסרטוני ביוטי, כדי ללמוד איך להתאפר ולהתלבש. 87% מהגיימרים צופים ביו-טיוב כדי ללמוד מהלכים חדשים.

ל – YouTube כמיליארד וחצי משתמשים רשומים מדי חודש בעולם, שצופים במיליארד שעות תוכן מדי יום. יותר מ-400 שעות תוכן עולות כל דקה בפלטפורמה שלה גרסאות מקומיות ב-88 מדינות וב-76 שפות שונות, שמהוות 95 אחוזים מאוכלוסיית האינטרנט. 60 אחוז מהצפיות ב-YouTube מגיעות ממכשירים ניידים, וזמן הצפייה היומי במובייל הוא מעל לשעה בממוצע.

התכנים ב-YouTube מקיפים תחומים רבים. מדי יום ישנן למעלה מ-800 מיליארד שעות צפייה בתכנים הקשורים ללמידה. בשנה שעברה, נצפו במובייל בלבד 40 מיליון שעות סרטוני ״unboxing" בתחום הגיימינג, שווה ערך ל-5,000 שנות צפייה רצופה. מתוך 1.4 מיליון סרטוני ספורט אווירי הקיימים ב-YouTube, מעל ל-7,500 מהם הם סרטי צניחה. ישנם 11.5 מיליון סרטוני טיפים בתחום היופי בפלטפורמה.