ילדים ברשת
תוכן שיווקי?

נתונים וסטטיסטיקות

חזרה לעמוד הקודם

מחקר נוער מקוון: דפוסי שימוש וקניה באינטרנט

מתוך הדו"ח:הסקר נועד לקדם יצירת מסד נתונים הנוגע בעיקר לדפוסי השימוש והקניה של מוצרים ושירותים מקוונים בקרב אוכלוסיית הצרכנים בישראל, ומטרתו ליצור קו בסיס למעקב אחר שינויים והתפתחויות לאורך זמן של צרכנות מקוונת בישראל.בסקר, שנערך באמצעות דגימה של טלפונים נייחים, השתתפו 1520 אנשים…

המשיכו לקרוא כתבה זו

סקר שימוש באינטרנט במסגרת ה-World Internet Project

World internet project הוא פרויקט עולמי הסוקר את השימוש והעמדות של אנשים בנושא האינטרנט. הסקר כולל 16 מדינות ומציג נתונים ברמת פירוט משתנה המאפשרים להשוות בין המדינות השונות. הנתונים המתייחסים לישראל מבוססים על סקר שנערך בקרב 654 נשאלים (504 מהם…

המשיכו לקרוא כתבה זו

צריכה מקוונת – רכישה מקוונת וסקירה לפני רכישה, ותפיסות אודות רכישה מקוונת

The Consumer Commerce Barometer ‏(CCB) הוא פרוייקט מושתף של IAB Europe יחד עם TNS Infratest וגוגל. מטרתו למדוד באופן כמותי היבטים של סקירה ורכישה מקוונת. CCB מציג תוצאות סקרי שוק אודות היבטים שונים של רכישה מקוונת, סקירת שוק, עמדות ועוד. כלי…

המשיכו לקרוא כתבה זו

שימוש באינטרנט ערב בחירות 2006

ממצאי שני סקרי דעת קהל זהים, שבוצעו ערב הבחירות לכנסת ה-17, במהלך מרץ 2006, בקרב 1024 איש/ה (פעמיים 512), כמדגם מייצג של כלל האוכלוסיה היהודית הבוגרת בישראל, בעלי זכות הצבעה, (גילאי 18 ומעלה). טעות הדגימה – 4.4%. בסקר נענתה השאלה:…

המשיכו לקרוא כתבה זו

סקר דעת קהל בנושא שימוש באינטרנט

הסקר מבוצע בקרב מדגם ארצי ומייצג של גברים ונשים בגילאי 18+ . הנתונים מתייחסים למגזר היהודי. נושאים בסקר (חלק מהנושאים לא מופיעים בכל הסקרים): הפעילות שעושים הכי הרבה באינטרנט. מקור המידע העיקרי למידע חדשותי. קריאה וכתיבת בלוגים. שימוש בטלפון אינטרנטי.

המשיכו לקרוא כתבה זו