בחזרה לעמוד הקודם

פער בין גברים ונשים

עוד בנושא פער בין גברים ונשים

הרגלי שימוש באינטרנט במגזר היהודי והכללי- סקר איגוד האינטרנט 2016

סקר איגוד האינטרנט הישראלי בקרב האוכלוסיה הכללית בישראל, מאפיין את הרגלי השימוש, התפיסות והעמדות של החברה כלפי האינטרנט. הסקר בוחן את השימושים השונים שהמגזר הכללי עושה באינטרנט (דואר אלקטרוני, קניות, מילוי טפסים וכו'). כמו כן הסקר בוחן מה חושבים על…

המשיכו לקרוא כתבה זו

הרגלי שימוש באינטרנט במגזר הערבי- סקר איגוד האינטרנט 2016

סקר איגוד האינטרנט הישראלי בקרב האוכלוסיה הערבית בישראל, מאפיין את הרגלי השימוש, התפיסות והעמדות של החברה הערבית כלפי האינטרנט. הסקר בוחן את השימושים השונים שהמגזר הערבי עושה באינטרנט (דואר אלקטרוני, קניות, מילוי טפסים וכו'). כמו כן הסקר בוחן מה האזרחים…

המשיכו לקרוא כתבה זו

הפער גדול, אך מצטמצם- נשים באינטרנט העולמי

האינטרנט נחשב למדיום "חסר מגדר" וכפתוח לכולם, אולם המספרים מראים תמונה אחרת. לפי דו"ח ה- ITU במדינות מסוימות מספר הגברים שמשתמשים באינטרנט כפול ממספר הנשים! יש מגוון סיבות לכך שנשים פחות משתמשות באינטרנט במדינות מסוימות, כמו רמה נמוכה של השכלה,…

המשיכו לקרוא כתבה זו

שימוש באינטרנט ברשות הפלסטינית 2015

לשכת הסטטיסטיקה של הרשות הפלסטינית מפרסמת מידי 17/5, יום האינטרנט הבינלאומי, נתונים אודות החיבור והשימוש באינטרנט ברחבי הרשות הפלסטינית- בגדה המערבית וברצועת עזה.הדו"ח הנוכחי מצביע כי בעשור האחרון חל גידול משמעותי בבתים המחזיקים המחשב ברשות הפלסטינית ובחיבורם לאינטרנט. הפער בשימוש…

המשיכו לקרוא כתבה זו

Our mobile planet

 פרויקט  Our mobile planet הינו מחקר בין לאומי של גוגל הנערך על ידי Ipsos media CT בשיתוף ארגון הפרסום הנייד ולשכת הפרסום האינטראקטיבי. המחקר כולל 47 מדינות ומספק מידע על הדרך בה צרכנים משתמשים באינטרנט באמצעות מכשירי הסמארטפון שלהם. הנתונים…

המשיכו לקרוא כתבה זו

צריכת חדשות מאתרי אינטרנט

המחקר "הסיקור התקשורתי ורמת אמון הציבור בתקשורת ובמערכת המשפט -תוצאות סקר אינטרנט שנערך בשולי משפטו של הנשיא לשעבר משה קצב"  בחן את צריכת התוכן התקשורתי והאמון בו בקרב האוכלוסייה היהודית בישראל. המחקר כלל שלושה סקרים, סקר בקרב מדגם אינטרנטי ארצי…

המשיכו לקרוא כתבה זו