בחזרה לעמוד הקודם

מחקר אינטרנט

עוד בנושא מחקר אינטרנט

מחקר מיוחד של יפעת מחקרי מדיה עבור כנס אילת לעיתונות 2017: רוב צרכני התקשורת לא מזהים תוכן שיווקי באתרי החדשות גם אם הוא מסומן ככזה

יפעת מחקרי מדיה ערכה מחקר ראשון מסוגו עבור כנס אילת לעיתונות 2017 לבחינת נושא התוכן השיווקי באמצעי המדיה בישראל. המחקר הורכב משני חלקים: הראשון הוא ניסיון למפות את התופעה על היקפיה וסוגיה השונים באמצעות…

המשיכו לקרוא כתבה זו

מחקר מיוחד של Vigo מקבוצת יפעת עבור כנס אילת לעיתונות 2019, ניטר במשך חמישה חודשים את שיח השנאה כלפי עיתונאים ברשתות החברתיות

מדד השנאה כלפי עיתונאים ברשת, ביוזמת אגודת העיתונאים תל אביב בשיתוף עם חברת Vigo מקבוצת יפעת, בחן לאורך חמישה חודשים את היקפי שיח השנאה המופנה לעיתונאים ואנשי תקשורת ברשתות החברתיות (טוויטר, פייסבוק, אינסטגרם, יוטיוב,…

המשיכו לקרוא כתבה זו

שנתון סטטיסטי משטרת ישראל

השנתון הסטטיסטי של משטרת ישראל מפורסם לציבור מאז שנת 2015. השנתון משקף את נתוני משטרת ישראל ומחלוקותיה השונות ואת עמדות הציבור כפי שעולים מהמערכות התפעוליות ומהסקרים שהמשטרה עורכת. בפרסום זה מפורטים, בין השאר, נתונים…

המשיכו לקרוא כתבה זו

דו"ח בזק – מצב האינטרנט בישראל

הדו"ח, אשר מופץ מידי שנה מאז שנת 2014 סוקר את הרגלי השימוש וההתנהגות של הישראלים בעידן הדיגיטלי, מציג נתוני יסוד על המשתמשים ברשת ומתמקד בקטגוריות שונות המרכיבות את החיים הדיגיטליים בישראל. הדוח מבוסס על…

המשיכו לקרוא כתבה זו

שנתון החברה החרדית בישראל

החברה החרדית בישראל גדֵלה בשנים האחרונות בקצב מהיר ועוברת שינויים מואצים, תולדה של השתלבותה הבלתי נמנעת בחברה הכללית. שנתון "החברה החרדית בישראל", היוצא לאור על ידי המכון הישראלי לדמוקרטיה מאז שנת 2016, מבקש להסיט את…

המשיכו לקרוא כתבה זו

הדו"ח השנתי של הפיקוח על הבנקים – היבטי חדשנות וטכנולוגיה

אגף הפיקוח על הבנקים בבנק ישראל מפרסם סקירות שנתיות מאז שנת 2002 (ניתן למצוא את כלל הסקירות כאן). מאז שנת 2014 הדו"ח כולל התייחסות לחדשנות טכנולוגית, להנגשת המידע והפעולות לציבור באמצעות האינטרנט (דיגיטציה) ולהיבטי…

המשיכו לקרוא כתבה זו