עוד בנושא צרכנות

הגולשים הישראלים קונים בעיקר מחו"ל ומעדיפים את האתרים הגדולים

תקציר: חברת PayPal הבין- לאומית ערכה סקר העוסק בקניות אונליין ובעיקר בקניות מחו"ל, בקרב 28,000 נסקרים מ- 32 מדינות. תיאור: כיוון שהטכנולוגיה פותחת הזדמנויות חוצות גבולות עבור צרכנים בכל רחבי העולם, ערכה חברת PayPal…

המשיכו לקרוא כתבה זו

קניות באינטרנט בישראל- מחקר קונים eBay 2016

המחקר שבוצע על ידי חברת איביי ישראל כולל מידע מקיף אודות הרגלי הקנייה במקוונת של הישראלים: העדפות קנייה, מניעים וחסמים של הקונים אונליין בישראל, האתרים שהישראלים קונים בהם אונליין, המכשירים שהישראלים קונים בהם אונליין, באיזה הרכב משפחתי הם קונים אונליין…

המשיכו לקרוא כתבה זו

המותגים האינטראקטיביים ביותר בפייסבוק

מידי חודש מעדכן אתר "המזבלה" את רשימת העמודים הישראלים הפופולארים ביותר. מידת הפופולאריות נקבעת על פי רמת האינטראקציה בעמוד. הדירוג הבא מתייחס לעמודי המותגים בישראל, ומדרג אותם על פי מידת האינטראקציה שנרשמה  בהם בחודש פברואר 2016.המדרג מכיל את המדדים הבאים:

המשיכו לקרוא כתבה זו

מסחר אלקטרוני בנייד

שליש מסך השניות ב- eBay ישראל ב- 2015 הוזמנו בנייד. סדרת הנתונים הבאה מספקת תשובה לשאלות- מהם המוצרים שהישראלים קונים במובייל, מה המוצר היקר ביותר שהם קונים דרך הנייד, וכמה מוצרים הם קונים במובייל בסך הכל.מתוך הממצאים:כל 6 שניות ישראלי…

המשיכו לקרוא כתבה זו

בזמן שצפית- בצפייה בטלוויזיה או בעבודה על המחשב, יש עוד מסך תמיד איתנו

רוב המידע, הבידור והאינטראקציה שלנו במהלך היום, מגיעים בצורה עיקרית אחת- מלבן. בחלק גדול מהיום אנחנו מתקשרים עם העולם דרך הפרופורציות המלבניות של מסך המחשב הטלוויזיה או הסמארטפון. לעיתים קרובות גם בשני מסכים בו זמנית. יש מי שמכיר בנטייה הזו…

המשיכו לקרוא כתבה זו