עוד בנושא צרכנות

התנהגות צרכנים ברשת: סקר איגוד האינטרנט 2015

סקר חדש של איגוד האינטרנט הישראלי, שנערך לקראת ראש השנה תשע"ו, חושף את הרגלי הצריכה של הישראלים ברשת ומציף תובנות חשובות לבעלי העסקים, תובנות שיכולות לסייע להם להבין טוב יותר את הצרכן הישראלי. הסקר נערך על ידי מכון שריד בקרב…

המשיכו לקרוא כתבה זו

סקר תשלומים מקוונים מהנייד

מחקר "Innovation and the online payment realm" נערך על ידי  חברת מאסטרקארד באמצעות חברת המחקר רותם TRI. המחקר הקיף 505 נשאלים בפאנל אינטרנטי ועסק בחדשנות והשפעתה על הרגלי הקנייה המקוונים של מחזיקי כרטיסי אשראי בישראל.  להלן נתונים מרכזיים מתוך המחקר…

המשיכו לקרוא כתבה זו

השוואה בין מאפייני הגולשים במגזר היהודי למגזר הערבי

דוח הועדה למדרוג האינטרנט מציג את תוצאות מערכת המדידה של חברת גמיוס. הדוח החודשי מורכב מדירוג האתרים החברים בוועדה ומידע נוסף העולה ממדגם מייצג של כ-30,000 פאנליסטים מכלל האוכלוסייה. הדוח לחודש יוני מציג פילוחים דמוגרפיים המשווים את מאפייני הגולשים והרגלי הגלישה…

המשיכו לקרוא כתבה זו

הכרות עם תקנות משרד התקשורת בקרב צרכני האינטרנט

סקר שנערך על ידי מנהל מחקר וכלכלה במשרד התמ"ת בכדי לבדוק כיצד השינויים בשוק התקשורת בשנים האחרונות נתפסים מנקודת מבטם של הצרכנים. הסקר כלל ראיון טלפוני עם כ-1000 נשאלים. להלן ממצאים עיקריים מהסקר הקשורים למנויי האינטרנט -

המשיכו לקרוא כתבה זו

סקר נשים במדיה החברתית

הסקר נערך בקרב 350 נשים בגילאים 25-60 המשתמשות במידה חברתית. להלן עיקרי הממצאים -  מדיה 95% מהנשים שנסקרו בודקות\שולחות מייל לפחות פעם אחת ביום ו-21% קוראות בלוגים. נראה כי נשים בטווח הגילאים 25 - 35 משתתפות יותר בקבוצות דיון (27%) ביחס…

המשיכו לקרוא כתבה זו