עוד בנושא אחוזי שימוש

הגולש הישראלי – פערים בשימוש באינטרנט במגזר היהודי והערבי

בסקר שנערך ע"י איגוד האינטרנט הישראלי (ע"ר), זו השנה השנייה ברציפות עולה, כי אחוזי השימוש ממשיכים להיות גבוהים - 90% מהישראלים משתמשים באינטרנט לפי הסקר הנוכחי לעומת 89% בשנה שעברה. במקביל: עלייה משמעותית בחשש מפגיעה בפרטיות ברשת, ורצון ללמוד על…

המשיכו לקרוא כתבה זו

דפוסי פנאי בקרב אזרחים וותיקים בישראל

המחקר נערך על ידי ד"ר גלית נמרוד מהאוניברסיטה העברית בהזמנת המשרד לאזרחים וותיקים. מטרת המחקר היתה לבחון את דפוסי הפנאי המרכזיים של האזרחים הוותיקים בארץ כמו גם את הצרכים שלהם בתחומים שונים. כחלק מהעיסוק בשאלה זאת בעידן הנוכחי המחקר בחן…

המשיכו לקרוא כתבה זו

דירוג חברת המידע 2013

זו השנה החמישית שארגון ה-ITU מציג כלי למדידת טכנולוגיות המידע במדינות העולם. המדד השנה מורכב משני חלקים - דירוג פיתוח טכנולוגיות המידע והתקשורת (IDI) מדרג את ביצועי 155 מדינות בטכנולוגיות מידע והשימוש בהם וסל מחירי טכנולוגיות המידע (IPB) המציע דירוג ייחודי…

המשיכו לקרוא כתבה זו

שימוש באינטרנט בקרב הגיל השלישי

דוח "קשישים בישראל, שנתון סטיסטי 2011", של מכון מאיירס-ג'וינט-מכון ברוקדייל בשיתוף משאב ואשל, מרכז נתונים סטטיסטים אודות הגיל השלישי בישראל. להלן נתונים מרכזיים מתוך הדוח הנוגעים לשימוש של באינטרנט של אוכלוסיית הגיל השלישי-

המשיכו לקרוא כתבה זו

דירוג חברת המידע 2012

זו השנה הרביעית שארגון ה-ITU מציג כלי למדידת טכנולוגיות המידע במדינות העולם. המדד השנה מורכב משני חלקים - דירוג פיתוח טכנולוגיות המידע והתקשורת (IDI) מדרג את ביצועי 155 מדינות בטכנולוגיות מידע והשימוש בהם וסל מחירי טכנולוגיות המידע (IPB) המציע דירוג ייחודי…

המשיכו לקרוא כתבה זו

מגמות בחיבור לאינטרנט של אנשים עם מוגבלות

דוח של מיכל אלפסי ממשרד התמ"ת שהוכן לקראת הכנס השנתי השלישי של המטה לשילוב אנשים עם מוגבלות בשוק העבודה. הדוח מציג ניתוח של נתונים מתוך הסקר החברתי 2002 ו-2010. להלן טבלה המרכזת את אחוזי השימוש במחשב ובאינטרנט בקרב אנשים עם…

המשיכו לקרוא כתבה זו

ישראלים בעידן הדיגיטלי – אפיון הרגלי ייצור ושיתוף תוכן והשתתפות באינטרנט הבינלאומי

המחקר הקיף כ-1,200 נשאלים הגולשים באינטרנט (המייצגים את כלל האזרחים ישראל) ועסק בשני מוקדים עיקריים - 1. הרגלי צריכת וייצור התוכן של הגולשים בישראל (השתתפות פעילה ברשתות חברתיות, צפייה והעלאה של סרטונים, שיתוף תמונות, כתיבת בלוגים ועוד) 2. הרגלי והעדפות…

המשיכו לקרוא כתבה זו