צריכת חדשות משפיעה על הישראלים לרעה – סקר DIGIT 2017
סקר DIGIT השנתי סוקר את צריכת החדשות והעמדות כלפי החדשות בישראל.
המשיכו לקרוא כתבה זוסקר DIGIT השנתי סוקר את צריכת החדשות והעמדות כלפי החדשות בישראל.
המשיכו לקרוא כתבה זוסקר DIGIT השנתי סוקר את צריכת החדשות והעמדות כלפי החדשות בישראל.
המשיכו לקרוא כתבה זוסקר דעת קהל שנערך לקראת כנס DIGIT השנתי שיתקיים בבית ספר סמי עופר לתקשורת במרכז הבינתחומי הרצליה קובע, כי הפלטפורמה הדיגיטלית שומרת על מעמדה כספק התוכן המועדף על צרכני האקטואליה בישראל לצורך התעדכנות באירועי חדשות. עם זאת הטלוויזיה עדיין משמשת…
המשיכו לקרוא כתבה זוחדשות זורמות אלינו בכל רגע ומכל מקום, מאתרי אינטרנט ומחברים בפייסבוק. נדמה לנו שאנחנו חיים בכפר הגלובלי, אך הנתונים מגלים שלמעשה אנחנו עדיין חיים בכפר. יישום חדש של גוגל מנסה לנפץ את הבועה החדשותית שאנו חיים בה, ולחשוף אותנו לחדשות…
המשיכו לקרוא כתבה זולאחרונה העלינו שתי סדרות חדשות העוסקות בעמדות הציבור וצריכת תכנים באינטרנט. אז מה העמדות של הציבור בישראל כלפי ההישגים הטכנולוגיים ואיזה מידע אנחנו מחפשים ברשת?
המשיכו לקרוא כתבה זוסקר דעת קהל שנערך לקראת כנס DIGIT שהתקיים בבית הספר לתקשורת במרכז הבינתחומי הרצליה. הסקר, בדומה לכנס, התמקד באתגרים התוכניים והטכנולוגיים עמם מתמודדת העיתונות המקוונת בישראל. הנתונים נאספו באמצעות סקר טלפוני בקרב מדגם הסתברותי של 584 משיבים המייצגים את אוכלוסיית…
המשיכו לקרוא כתבה זוהדו"ח השנתי "התקשורת בישראל 2012: סדרי יום, שימושים ומגמות" נערך על ידי ד"ר רפי מן וד"ר אזי לב-און. הדו"ח מפורסם זאת השנה השנייה על ידי המכון לחקר מדיה חדשים, חברה ופוליטיקה בשיתוף יפעת מחקרי מדיה וקנטאר מדיה מחקרי TGI. להלן…
המשיכו לקרוא כתבה זולאחרונה העלינו למאגר STS שתי סדרות העוסקות בהרגלי צריכה. הסדרה הראשונה שנסקור פה מביאה נתונים על צריכת חדשות באתרי אינטרנט בעוד השנייה תעסוק בהרגלי צריכה וקנייה באינטרנט.
המשיכו לקרוא כתבה זוהמחקר "הסיקור התקשורתי ורמת אמון הציבור בתקשורת ובמערכת המשפט -תוצאות סקר אינטרנט שנערך בשולי משפטו של הנשיא לשעבר משה קצב" בחן את צריכת התוכן התקשורתי והאמון בו בקרב האוכלוסייה היהודית בישראל. המחקר כלל שלושה סקרים, סקר בקרב מדגם אינטרנטי ארצי…
המשיכו לקרוא כתבה זולאחרונה העלנו שתי סדרות למאגר STS העוסקות בצריכת והסתרת מידע באינטרנט. הסדרה הראשונה עוסקת בצריכת חדשות בעוד השנייה עוסקת בהטעיית והסתרת מידע מצרכנים בעקבות לחיצה על פרסומות קופצות.
המשיכו לקרוא כתבה זומחקר שנערך על ידי ד"ר יורם פרי, ד"ר יריב צפתי וריבה טוקצ'ינסקי מאוניברסיטת תל אביב. מטרת המחקר הייתה לבחון את מקומו של האינטרנט בתמהיל צריכת המידה של הציבור בישראל. במסגרת המחקר נערך סקר שהקיף 532 מרואיינים המהווים מדגם מייצג של האוכלוסייה…
המשיכו לקרוא כתבה זו