עוד בנושא טלוויזיה

הישראלים מעדיפים לצרוך מדיה ברשת: סקר BCG בשיתוף גוגל

בסקר שנערך ע"י חברת האסטרטגיה BCG ומחלקת המחקר של גוגל, נמצא כי מבין 11 מדינות שנחקרו, הישראלים נמצאים במקום הראשון בצריכת תוכן דיגיטלי.הערך הנתפס שהישראלים מייחסים לתוכן אונליין גדול מזה שמייחסים לו באירופה וכפול מזה שמייחסים לו בארה"ב. הישראלים נלהבים…

המשיכו לקרוא כתבה זו

הפרסום באינטרנט בשנת 2013

דוח איגוד השיווק הישראלי ויפעת בקרת פרסום מתפרסם מידי שנה ומכיל ניתוח של הוצאות הפרסום בישראל במדיות השונות (טלוויזיה, עיתונות, אינטרנט, רדיו, חוצות וקולנוע). כותבי הדוח מעריכים את הוצאות הפרסום לשנת 2013 בכ-3,646 מיליארד שקל (לעומת 3,492 מיליארד שקלים בשנת…

המשיכו לקרוא כתבה זו

לקט נתונים מהעולם – ינואר 2014

לקראת סוף שנת 2013 אתרים וארגונים שיתפו אותנו על הפעילות שלהם ושל המשתמשים שלהם בשנה החולפת. כבכל חודש אספנו עבורכם מספר אנקדוטות סטטיסטיות מרחבי הרשת והפעם - הזרמת מדיה, פרסום ברשת, בוטים והמשך עלייתם של המכשירים הניידים.. בשנת 2013.

המשיכו לקרוא כתבה זו

צריכת תוכן במדיה החדשה והמדיה הישנה

מחקר שהתבצע על ידי ד"ר האיל הינו מאוניברסיטת אריאל וד"ר יאיר עמיחי המבורגר מהמרכז הבינתחומי הרצליה ונתמך על ידי הרשות השנייה. המחקר עסק ביחסים בין צפייה בטלוויזיה וצריכת תכנים דרך האינטרנט בקרב קבוצות אוכלוסייה שונות בישראל. המחקר נערך באמצעות שלושה…

המשיכו לקרוא כתבה זו

סדרות חדשות – הרגלי שימוש במכשירים חדשים

לאחרונה פרסמנו שתי סדרות נתונים העוסקות בשימוש במכשירים חדשים. הראשונה מציגה נתונים על בעלות מכשירים ניידים ואופן החיבור לאינטרנט מכשירים אלובזמן שהשנייה עוסקת בדרך בה קבוצות אוכלוסייה צורכות תכנים בעזרת מכשירים שונים. רוב משתמשי הטאבלט מעדיפים רשתות אלחוטיות הסדרה שימוש…

המשיכו לקרוא כתבה זו