עוד בנושא טלוויזיה

הפרסום באינטרנט בשנת 2013

דוח איגוד השיווק הישראלי ויפעת בקרת פרסום מתפרסם מידי שנה ומכיל ניתוח של הוצאות הפרסום בישראל במדיות השונות (טלוויזיה, עיתונות, אינטרנט, רדיו, חוצות וקולנוע). כותבי הדוח מעריכים את הוצאות הפרסום לשנת 2013 בכ-3,646 מיליארד שקל (לעומת 3,492 מיליארד שקלים בשנת…

המשיכו לקרוא כתבה זו

צריכת תוכן במדיה החדשה והמדיה הישנה

מחקר שהתבצע על ידי ד"ר האיל הינו מאוניברסיטת אריאל וד"ר יאיר עמיחי המבורגר מהמרכז הבינתחומי הרצליה ונתמך על ידי הרשות השנייה. המחקר עסק ביחסים בין צפייה בטלוויזיה וצריכת תכנים דרך האינטרנט בקרב קבוצות אוכלוסייה שונות בישראל. המחקר נערך באמצעות שלושה…

המשיכו לקרוא כתבה זו