מנויי הכבלים בעד האסדרה של השידורים באינטרנט
תוצאות סקר שנערך בקרב מנויי יס והוט על ידי המועצה לשידורי כבלים ולוויין, מעלות כי הציבור בעד רגולציה על השידורים באינטרנט. הסקר כולל נתונים על הצפייה בתוכן פיראטי.
המשיכו לקרוא כתבה זותוצאות סקר שנערך בקרב מנויי יס והוט על ידי המועצה לשידורי כבלים ולוויין, מעלות כי הציבור בעד רגולציה על השידורים באינטרנט. הסקר כולל נתונים על הצפייה…
המשיכו לקרוא כתבה זותוצאות סקר שנערך בקרב מנויי יס והוט על ידי המועצה לשידורי כבלים ולוויין, מעלות כי הציבור בעד רגולציה על השידורים באינטרנט. הסקר כולל נתונים על הצפייה בתוכן פיראטי.
המשיכו לקרוא כתבה זובסקר שנערך ע"י חברת האסטרטגיה BCG ומחלקת המחקר של גוגל, נמצא כי מבין 11 מדינות שנחקרו, הישראלים נמצאים במקום הראשון בצריכת תוכן דיגיטלי.הערך הנתפס שהישראלים מייחסים לתוכן אונליין גדול מזה שמייחסים לו באירופה וכפול מזה שמייחסים לו בארה"ב. הישראלים נלהבים…
המשיכו לקרוא כתבה זודוח איגוד השיווק הישראלי ויפעת בקרת פרסום מתפרסם מידי שנה ומכיל ניתוח של הוצאות הפרסום בישראל במדיות השונות (טלוויזיה, עיתונות, אינטרנט, רדיו, חוצות וקולנוע). כותבי הדוח מעריכים את הוצאות הפרסום לשנת 2013 בכ-3,646 מיליארד שקל (לעומת 3,492 מיליארד שקלים בשנת…
המשיכו לקרוא כתבה זולקראת סוף שנת 2013 אתרים וארגונים שיתפו אותנו על הפעילות שלהם ושל המשתמשים שלהם בשנה החולפת. כבכל חודש אספנו עבורכם מספר אנקדוטות סטטיסטיות מרחבי הרשת והפעם - הזרמת מדיה, פרסום ברשת, בוטים והמשך עלייתם של המכשירים הניידים.. בשנת 2013.
המשיכו לקרוא כתבה זומחקר שהתבצע על ידי ד"ר האיל הינו מאוניברסיטת אריאל וד"ר יאיר עמיחי המבורגר מהמרכז הבינתחומי הרצליה ונתמך על ידי הרשות השנייה. המחקר עסק ביחסים בין צפייה בטלוויזיה וצריכת תכנים דרך האינטרנט בקרב קבוצות אוכלוסייה שונות בישראל. המחקר נערך באמצעות שלושה…
המשיכו לקרוא כתבה זולאחרונה פרסמנו שתי סדרות נתונים העוסקות בשימוש במכשירים חדשים. הראשונה מציגה נתונים על בעלות מכשירים ניידים ואופן החיבור לאינטרנט מכשירים אלובזמן שהשנייה עוסקת בדרך בה קבוצות אוכלוסייה צורכות תכנים בעזרת מכשירים שונים. רוב משתמשי הטאבלט מעדיפים רשתות אלחוטיות הסדרה שימוש…
המשיכו לקרוא כתבה זו