עוד בנושא מותגים

המותגים האינטראקטיביים ביותר בפייסבוק

מידי חודש מעדכן אתר "המזבלה" את רשימת העמודים הישראלים הפופולארים ביותר. מידת הפופולאריות נקבעת על פי רמת האינטראקציה בעמוד. הדירוג הבא מתייחס לעמודי המותגים בישראל, ומדרג אותם על פי מידת האינטראקציה שנרשמה  בהם בחודש פברואר 2016.המדרג מכיל את המדדים הבאים:

המשיכו לקרוא כתבה זו

משתמשי אינסטגרם בישראל – הרגלי שימוש

בסוף 2014 הכריזה אינסטגרם כי מספר המשתמשים שלה בעולם הגיע לקו ה-300 מיליון. גידול של 50% תוך 9 חודשים. מספר משתמשי אינסטגרם ממשיך לעלות בהתמדה והיא הרשת השנייה בגודלה בעולם מבחינת מספר משתמשים לפני טוויטר ואחרי פייסבוק. אינסטגרם ממשיכה לצבור…

המשיכו לקרוא כתבה זו

מאגר אינטראקטיבי אודת הרגלי התנהגות של גולשים

המידע באתר מוצג בעזרת גראפים אינטראקטיביים הניתנים לסינון לפי מדינה, גיל, מין ומשתנים נוספים. בנוסף ניתן למצוא באתר דוחות ממוקדים על נושאים שונים. קול הצרכנים 48% מהנשאלים השיבו כי השאירו תגובה באתר אינטרנט אודות מותג. מתוך אלו שהשאירו תגובות 45% עשו…

המשיכו לקרוא כתבה זו