עוד בנושא חיפוש מידע

גוגל חושפת: מה לא סיפרו לנו בחדשות הישראליות

חדשות זורמות אלינו בכל רגע ומכל מקום, מאתרי אינטרנט ומחברים בפייסבוק. נדמה לנו שאנחנו חיים בכפר הגלובלי, אך הנתונים מגלים שלמעשה אנחנו עדיין חיים בכפר. יישום חדש של גוגל מנסה לנפץ את הבועה החדשותית שאנו חיים בה, ולחשוף אותנו לחדשות…

המשיכו לקרוא כתבה זו

תפיסות ועמדות בציבור כלפי מעמד המדע והטכנולוגיה

כחלק מחוברת "מדדים למדע, לטכנולוגיה ולחדשנות בישראל" פרסם מוסד שמואל נאמן סקר שנערך בסוף שנת 2011 העוסק בתפיסות ועמדות הציבור הישראלי בנושאים שונים הקשורים למעמד המדע והטכנולוגיה. סקר זה מהווה המשך לסקר שנערך בשנת 2009, בהזמנת המולמו"פ ובביצוע מכון "דחף".הסקר…

המשיכו לקרוא כתבה זו

סקר כנס 2014 DIGIT

סקר דעת קהל שנערך לקראת כנס DIGIT שהתקיים בבית הספר לתקשורת במרכז הבינתחומי הרצליה. הסקר, בדומה לכנס, התמקד באתגרים התוכניים והטכנולוגיים עמם מתמודדת העיתונות המקוונת בישראל. הנתונים נאספו באמצעות סקר טלפוני בקרב מדגם הסתברותי של 584 משיבים המייצגים את אוכלוסיית…

המשיכו לקרוא כתבה זו

סדרות חדשות – תלמידים וסטודנטים

הפוסט הנוכחי סוקר שתי סדרות נתונים שהעלינו לאחרונה למאגר STS ועוסקות בתלמידים - אחת בתלמידי במערכת החינוך והשנייה בתלמידי האוניברסיטאות.כיתות היסודי מתקדמות, החטיבות משתרכות מאחור הסדרה סקרי האקלים במבחני המיצב תשע"ג מציגה נתונים מתוך סקר האקלים והסביבה הפדגוגית שנערך במסגרת…

המשיכו לקרוא כתבה זו

סקר התאחדות הסטודנטים 2013

 "סקר בקרב סטודנטים בנושאי רווחה" נערך על ידי התאחדות הסטודנטים בישראל לקראת שנת הלימודים תשע"ד. הסקר הועבר כשאלון אינטרנטי מובנה, בקרב מדגם של 9,268 משיבים המהווים מדגם מייצג של אוכלוסיית הסטודנטים הלומדים במוסדות להשכלה גבוהה והחברים באגודת הסטודנטים במוסד הלימודים בו הם…

המשיכו לקרוא כתבה זו

מגמות החיפוש בגוגל לשנת 2013

דוח Google Zeitgeist 2013  מרכז מידע על החיפושים הנפוצים במנוע החיפוש גוגל בשנת 2013. בדוח ניתן לצפות בשאילתות החיפוש הנפוצות ובעלות הגידול הרחב ביותר בשנה החולפת ממגוון קטגוריות. בנוסף ניתן למצוא במאגר כלי נלווה בשם Google Zeitgeist Explorer בו ניתן…

המשיכו לקרוא כתבה זו

Our mobile planet

 פרויקט  Our mobile planet הינו מחקר בין לאומי של גוגל הנערך על ידי Ipsos media CT בשיתוף ארגון הפרסום הנייד ולשכת הפרסום האינטראקטיבי. המחקר כולל 47 מדינות ומספק מידע על הדרך בה צרכנים משתמשים באינטרנט באמצעות מכשירי הסמארטפון שלהם. הנתונים…

המשיכו לקרוא כתבה זו