עוד בנושא סקירה

התקשורת בישראל 2012

הדו"ח השנתי "התקשורת בישראל 2012: סדרי יום, שימושים ומגמות" נערך על ידי  ד"ר רפי מן וד"ר אזי לב-און. הדו"ח מפורסם זאת השנה השנייה על ידי המכון לחקר מדיה חדשים, חברה ופוליטיקה בשיתוף יפעת מחקרי מדיה וקנטאר מדיה מחקרי TGI. להלן…

המשיכו לקרוא כתבה זו

צריכה מקוונת – רכישה מקוונת וסקירה לפני רכישה, ותפיסות אודות רכישה מקוונת

The Consumer Commerce Barometer ‏(CCB) הוא פרוייקט מושתף של IAB Europe יחד עם TNS Infratest וגוגל. מטרתו למדוד באופן כמותי היבטים של סקירה ורכישה מקוונת. CCB מציג תוצאות סקרי שוק אודות היבטים שונים של רכישה מקוונת, סקירת שוק, עמדות ועוד. כלי…

המשיכו לקרוא כתבה זו