בחזרה לעמוד הקודם

קניות באינטרנט

עוד בנושא קניות באינטרנט

הגולש הישראלי – פערים בשימוש באינטרנט במגזר היהודי והערבי

בסקר שנערך ע"י איגוד האינטרנט הישראלי (ע"ר), זו השנה השנייה ברציפות עולה, כי אחוזי השימוש ממשיכים להיות גבוהים - 90% מהישראלים משתמשים באינטרנט לפי הסקר הנוכחי לעומת 89% בשנה שעברה. במקביל: עלייה משמעותית בחשש מפגיעה בפרטיות ברשת, ורצון ללמוד על…

המשיכו לקרוא כתבה זו

Our mobile planet

 פרויקט  Our mobile planet הינו מחקר בין לאומי של גוגל הנערך על ידי Ipsos media CT בשיתוף ארגון הפרסום הנייד ולשכת הפרסום האינטראקטיבי. המחקר כולל 47 מדינות ומספק מידע על הדרך בה צרכנים משתמשים באינטרנט באמצעות מכשירי הסמארטפון שלהם. הנתונים…

המשיכו לקרוא כתבה זו

סקר תשלומים מקוונים מהנייד

מחקר "Innovation and the online payment realm" נערך על ידי  חברת מאסטרקארד באמצעות חברת המחקר רותם TRI. המחקר הקיף 505 נשאלים בפאנל אינטרנטי ועסק בחדשנות והשפעתה על הרגלי הקנייה המקוונים של מחזיקי כרטיסי אשראי בישראל.  להלן נתונים מרכזיים מתוך המחקר…

המשיכו לקרוא כתבה זו

שימוש באינטרנט בקרב הגיל השלישי

דוח "קשישים בישראל, שנתון סטיסטי 2011", של מכון מאיירס-ג'וינט-מכון ברוקדייל בשיתוף משאב ואשל, מרכז נתונים סטטיסטים אודות הגיל השלישי בישראל. להלן נתונים מרכזיים מתוך הדוח הנוגעים לשימוש של באינטרנט של אוכלוסיית הגיל השלישי-

המשיכו לקרוא כתבה זו

השוואה בין מאפייני הגולשים במגזר היהודי למגזר הערבי

דוח הועדה למדרוג האינטרנט מציג את תוצאות מערכת המדידה של חברת גמיוס. הדוח החודשי מורכב מדירוג האתרים החברים בוועדה ומידע נוסף העולה ממדגם מייצג של כ-30,000 פאנליסטים מכלל האוכלוסייה. הדוח לחודש יוני מציג פילוחים דמוגרפיים המשווים את מאפייני הגולשים והרגלי הגלישה…

המשיכו לקרוא כתבה זו