עוד בנושא צריכת תוכן

הגולש הישראלי – פערים בשימוש באינטרנט במגזר היהודי והערבי

בסקר שנערך ע"י איגוד האינטרנט הישראלי (ע"ר), זו השנה השנייה ברציפות עולה, כי אחוזי השימוש ממשיכים להיות גבוהים - 90% מהישראלים משתמשים באינטרנט לפי הסקר הנוכחי לעומת 89% בשנה שעברה. במקביל: עלייה משמעותית בחשש מפגיעה בפרטיות ברשת, ורצון ללמוד על…

המשיכו לקרוא כתבה זו

האמריקאים קוראים חדשות בדרך אגב, הישראלים מחפשים אותן באתר

המרוץ לנשיאות מתקדם ולכן הבאנו נתונים של מכון PEW על צריכת החדשות של האמריקאים. ההשוואה לישראל מראה שהם עדיין צופים בעיקר בטלוויזיה, אבל מצד שני גם נחשפים לחדשות אונליין דווקא דרך הרשתות החברתיות. זאת לעומת הישראלים, שמעדיפים את אתרי החדשות…

המשיכו לקרוא כתבה זו

סקר DIGIT 2016 – מנהיגי דעה צורכים חדשות בדיגיטל

סקר דעת קהל שנערך לקראת כנס DIGIT השנתי שיתקיים בבית ספר סמי עופר לתקשורת במרכז הבינתחומי הרצליה קובע, כי הפלטפורמה הדיגיטלית שומרת על מעמדה כספק התוכן המועדף על צרכני האקטואליה בישראל לצורך התעדכנות באירועי חדשות. עם זאת הטלוויזיה עדיין משמשת…

המשיכו לקרוא כתבה זו

הדוח השנתי: התקשורת בישראל 2015

זו השנה החמישית שבה יוצא לאור הדוח שמאגד נתונים וניתוחים במגוון רחב של נושאים הנוגעים לסדר היום, לשימושים ולמגמות בתקשורת בישראל.במבט על סדר היום של התקשורת הישראלית בלטו ב- 2015 כמה נושאים: הבחירות לכנסת ה-20, אשר נערכו ב-17 במרץ; המאבק…

המשיכו לקרוא כתבה זו

פלטפורמות ניו מדיה ו"מסך שני" בשימוש הישראלים

שיעורי האימוץ של הטלפונים הסלולריים החכמים בעולם גדלים בקצב מתמיד. בקרב רוב מכריע של צופי הטלוויזיה מהווה מכשיר הטלפון הסלולרי "מסך שני" במהלך הצפייה, מאפיין שמקנה למכשיר יתרון משמעותי כפלטפורמה לדיווח על צפייה.המחקר הבא נערך ע"י ד"ר הילה לוינשטיין-ברקאי וד"ר…

המשיכו לקרוא כתבה זו

המסכים שמסביב- קרוס- מדיה והישראלים

עולם צריכת התוכן הדיגיטלי הולך ומתרחב ואיתו גדל מספר הצרכנים שבבעלותם מכשיר חכם אחד או יותר. המשתמשים למעשה מדלגים בין מכשיר אחד לשני במהלך היום, מתחילים משימה במחשב הנייד ומסיימים אותה בסלולארי, וכן הלאה. ככל ששוק האפליקציות מתפתח, והיצע המכשירים…

המשיכו לקרוא כתבה זו