עוד בנושא צריכת תוכן

הגולש הישראלי – פערים בשימוש באינטרנט במגזר היהודי והערבי

בסקר שנערך ע"י איגוד האינטרנט הישראלי (ע"ר), זו השנה השנייה ברציפות עולה, כי אחוזי השימוש ממשיכים להיות גבוהים - 90% מהישראלים משתמשים באינטרנט לפי הסקר הנוכחי לעומת 89% בשנה שעברה. במקביל: עלייה משמעותית בחשש מפגיעה בפרטיות ברשת, ורצון ללמוד על…

המשיכו לקרוא כתבה זו

האמריקאים קוראים חדשות בדרך אגב, הישראלים מחפשים אותן באתר

המרוץ לנשיאות מתקדם ולכן הבאנו נתונים של מכון PEW על צריכת החדשות של האמריקאים. ההשוואה לישראל מראה שהם עדיין צופים בעיקר בטלוויזיה, אבל מצד שני גם נחשפים לחדשות אונליין דווקא דרך הרשתות החברתיות. זאת לעומת הישראלים, שמעדיפים את אתרי החדשות…

המשיכו לקרוא כתבה זו

סקר DIGIT 2016 – מנהיגי דעה צורכים חדשות בדיגיטל

סקר דעת קהל שנערך לקראת כנס DIGIT השנתי שיתקיים בבית ספר סמי עופר לתקשורת במרכז הבינתחומי הרצליה קובע, כי הפלטפורמה הדיגיטלית שומרת על מעמדה כספק התוכן המועדף על צרכני האקטואליה בישראל לצורך התעדכנות באירועי חדשות. עם זאת הטלוויזיה עדיין משמשת…

המשיכו לקרוא כתבה זו

הדוח השנתי: התקשורת בישראל 2015

זו השנה החמישית שבה יוצא לאור הדוח שמאגד נתונים וניתוחים במגוון רחב של נושאים הנוגעים לסדר היום, לשימושים ולמגמות בתקשורת בישראל.במבט על סדר היום של התקשורת הישראלית בלטו ב- 2015 כמה נושאים: הבחירות לכנסת ה-20, אשר נערכו ב-17 במרץ; המאבק…

המשיכו לקרוא כתבה זו

הישראלים מעדיפים לצרוך מדיה ברשת: סקר BCG בשיתוף גוגל

בסקר שנערך ע"י חברת האסטרטגיה BCG ומחלקת המחקר של גוגל, נמצא כי מבין 11 מדינות שנחקרו, הישראלים נמצאים במקום הראשון בצריכת תוכן דיגיטלי.הערך הנתפס שהישראלים מייחסים לתוכן אונליין גדול מזה שמייחסים לו באירופה וכפול מזה שמייחסים לו בארה"ב. הישראלים נלהבים…

המשיכו לקרוא כתבה זו

תפיסות ועמדות בציבור כלפי מעמד המדע והטכנולוגיה

כחלק מחוברת "מדדים למדע, לטכנולוגיה ולחדשנות בישראל" פרסם מוסד שמואל נאמן סקר שנערך בסוף שנת 2011 העוסק בתפיסות ועמדות הציבור הישראלי בנושאים שונים הקשורים למעמד המדע והטכנולוגיה. סקר זה מהווה המשך לסקר שנערך בשנת 2009, בהזמנת המולמו"פ ובביצוע מכון "דחף".הסקר…

המשיכו לקרוא כתבה זו

סקר כנס 2014 DIGIT

סקר דעת קהל שנערך לקראת כנס DIGIT שהתקיים בבית הספר לתקשורת במרכז הבינתחומי הרצליה. הסקר, בדומה לכנס, התמקד באתגרים התוכניים והטכנולוגיים עמם מתמודדת העיתונות המקוונת בישראל. הנתונים נאספו באמצעות סקר טלפוני בקרב מדגם הסתברותי של 584 משיבים המייצגים את אוכלוסיית…

המשיכו לקרוא כתבה זו