עוד בנושא צריכת תוכן

הגולש הישראלי – פערים בשימוש באינטרנט במגזר היהודי והערבי

בסקר שנערך ע"י איגוד האינטרנט הישראלי (ע"ר), זו השנה השנייה ברציפות עולה, כי אחוזי השימוש ממשיכים להיות גבוהים - 90% מהישראלים משתמשים באינטרנט לפי הסקר הנוכחי לעומת 89% בשנה שעברה. במקביל: עלייה משמעותית בחשש מפגיעה בפרטיות ברשת, ורצון ללמוד על…

המשיכו לקרוא כתבה זו

מה נשים רואות?

למרות הדעה הרווחת, שמה שמעניין נשים הוא בעיקר סרטוני יופי, או הורות, נתונים חדשים מבית גוגל חושפים: הנשים העובדות של 2017 צורכות בעיקר תוכן שיעזור להן להתקדם בקריירה. יכול להיות שאצל מי שצפה בארץ…

המשיכו לקרוא כתבה זו

האמריקאים קוראים חדשות בדרך אגב, הישראלים מחפשים אותן באתר

המרוץ לנשיאות מתקדם ולכן הבאנו נתונים של מכון PEW על צריכת החדשות של האמריקאים. ההשוואה לישראל מראה שהם עדיין צופים בעיקר בטלוויזיה, אבל מצד שני גם נחשפים לחדשות אונליין דווקא דרך הרשתות החברתיות. זאת לעומת הישראלים, שמעדיפים את אתרי החדשות…

המשיכו לקרוא כתבה זו

סקר DIGIT 2016 – מנהיגי דעה צורכים חדשות בדיגיטל

סקר דעת קהל שנערך לקראת כנס DIGIT השנתי שיתקיים בבית ספר סמי עופר לתקשורת במרכז הבינתחומי הרצליה קובע, כי הפלטפורמה הדיגיטלית שומרת על מעמדה כספק התוכן המועדף על צרכני האקטואליה בישראל לצורך התעדכנות באירועי חדשות. עם זאת הטלוויזיה עדיין משמשת…

המשיכו לקרוא כתבה זו