עוד בנושא פרסום

הפרסום הממשלתי באינטרנט

המסמך "השקעה של גופים ממשלתיים בקשר עם הציבור הערבי" הינו דוח מחקר של מרכז המחקר והמידע של הכנסת. הדוח סוקר את  פרסומי הממשלה בערוצים שונים בערבית ביחס לשאר השפות מבחינת תקציב, משרות רלוונטיות ומופעי השפה באתרי האינטרנט הממשלתיים. להלן נתונים…

המשיכו לקרוא כתבה זו

הפרסום באינטרנט בשנת 2013

דוח איגוד השיווק הישראלי ויפעת בקרת פרסום מתפרסם מידי שנה ומכיל ניתוח של הוצאות הפרסום בישראל במדיות השונות (טלוויזיה, עיתונות, אינטרנט, רדיו, חוצות וקולנוע). כותבי הדוח מעריכים את הוצאות הפרסום לשנת 2013 בכ-3,646 מיליארד שקל (לעומת 3,492 מיליארד שקלים בשנת…

המשיכו לקרוא כתבה זו

Our mobile planet

 פרויקט  Our mobile planet הינו מחקר בין לאומי של גוגל הנערך על ידי Ipsos media CT בשיתוף ארגון הפרסום הנייד ולשכת הפרסום האינטראקטיבי. המחקר כולל 47 מדינות ומספק מידע על הדרך בה צרכנים משתמשים באינטרנט באמצעות מכשירי הסמארטפון שלהם. הנתונים…

המשיכו לקרוא כתבה זו

התקשורת בישראל 2012

הדו"ח השנתי "התקשורת בישראל 2012: סדרי יום, שימושים ומגמות" נערך על ידי  ד"ר רפי מן וד"ר אזי לב-און. הדו"ח מפורסם זאת השנה השנייה על ידי המכון לחקר מדיה חדשים, חברה ופוליטיקה בשיתוף יפעת מחקרי מדיה וקנטאר מדיה מחקרי TGI. להלן…

המשיכו לקרוא כתבה זו

הקשבה לרדיו באינטרנט

סקר שבוצע על ידי מחקרי הגל החדש בהזמנת חברת ADiO העוסקת בפרסום ברדיו אונליין באינטרנט ובסמארטפון. הסקר הקיף 503 נשאלים מעל גיל 18 ובוצע בעזרת סקר אינטרנטי. הטעות הסטטיסטית הינה +-4.4%. להלן ממצאים עיקריים מהסקר -

המשיכו לקרוא כתבה זו

הטעיית צרכנים על ידי עסקים

מחקר של רוני בר צורי, חוקרת ומנהלת תחום מחקרי צרכנות במנהל מחקר וכלכלה, משרד התמ"ת. המחקר מתבסס על סקר טלפוני של 1000 נשאלים המהווים מדגם מייצג של משקי בית באוכלוסייה הבוגרת בישראל. המחקר סוקר את שעור משקי הבית שנפגעו מהטעיות…

המשיכו לקרוא כתבה זו

שימוש עסקים קטנים ובינוניים ברשת האינטרנט

בסקר, שנערך על ידי משרד התמ"ת, רואיינו מנהלי 526 עסקים קטנים ובינוניים (המעסיקים בין עובד אחד ל-80 עובדים) המהווים מדגם מייצג לכלל העסקים הקטנים והבינוניים בישראל (הכוללים כ-425,000 עסקים). העסקים נבחרו מתוך כ-100,000 עסקים בקובץ דן אנד ברדסטריט העדכני נכון…

המשיכו לקרוא כתבה זו